woensdag 4 oktober 2023

Evidence!!!!

Het gaat nog steeds niet echt goed met mijn schouder, als ik een half uurtje bezig ben speelt de pijn weer op en dat is niet goed natuurlijk. 
Heel voorzichtig probeer ik wel wat dingen te doen want tja, helemaal niks doen dat lukt me niet.
Ik ben dus op mijn gemakje met de nieuwe release van Esther aan de slag gegaan. 

Bewijs!!! 
Esther is gek op chocolade (heb ik gehoord) daarom maakte ik deze doos voor haar met chocolade er in!
Zomaar een presentje.
De doos maakte ik door 2 pizzadoosjes aan elkaar te maken.
Ik ga nog proberen daar een foto workshopje van te maken.
Daarna heb ik de doos aangekleed met elementen uit de nieuwe release "weekendfun!"
Deze keer ben ik er niet bij, het retreat.
Dat was al zo maar achteraf maar goed ook want het zou me nu echt niet gelukt zijn. 
Maar ik gun iedereen een heleboel weekendfun!!!!
In de deksel maakte ik een doorkijkje met het vergrootglas. 
Op het randjes plakte ik de letters die uit het label komen.
Met een vingerafdruk op het hoekje is het nog spannender.
Uiteraard is de doos verzegeld!
Ook de onderkant kreeg een velletje designpapier want anders zag je de lijnen waar de 2 doosjes aan elkaar verwerkt zijn. 
Ook de binnenkant heb ik wat aangekleed. 
De tekst-stempel over chocolade heb ik al jaren. Geen idee maar waar die van is maar ik vond hem wel toepasselijk. 

Gebruikte artikelen E.C.D.

Weekendfun 2067

Stempelsets
CS323 CS324 CS325 CS326 
CS318 Get a Glue

Papier book 1 reminiscence

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Marjolijn, wat fijn om weer iets van je te horen en zien. Heel jammer dat het nog niet opschiet met je narigheid, balen voor je hoor! Ik snap dat je handen aan de gang willen maar het heeft tijd nodig denk ik. Heb je medicatie gekregen voor de pijn en helpt dat wel?
Wat je laat zien is supergaaf hoor, top gedaan in jouw leuke stijl. Je hebt stoere items gebruikt, echt heel leuk!
Ik heb het superdruk in oktober met veel verjaardagen en ben bezig met de traktatie voor onze kleinzoon die 3 jaar wordt. Het moest een brandweerauto worden en dan 28 keer haha bij 2 x een peuter opvang waar hij zit.
Van Pinterest…daar kun je veel leuks vinden en hij is gek van brandweerauto’s.
Zondag gaan we het vieren…met heerlijk zonnig weer!
Ik wens je sterkte en een snel herstel toe, groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

!neke zei

Heel erg mooi geworden Marjolein !!!!
Ook je kleurencombi is top !
Take care , niet te veel doen....
Groeten Ineke

Scraptastisch zei

Wat leuk dat je 2 pizza doosjes aan elkaar hebt gemaakt, er zitten altijd meer mogelijkheden in een stans, gaaf om dat te ontdekken hè! Het is een hele mooie creatie geworden voor Esther!
Het schiet dus nog niet echt op met je schouder, ik heb dat ook een keer gehad, jaren terug en mij heeft dry needling toen ģoed geholpen bij de fysio.
Even pas op de plaats houden maar, stilzitten is zo moeilijk. We willen lekker met onze handen bezig kunnen zijn maar ze moeten even in de wacht!!!
xx Gerie

GerJanne zei

Hoi Marjolijn, het is een prachtige verpakking voor zo'n reep geworden.
Echt ogen tekort. Die vingerafdruk is leuk!!
Jammer dat het zo langzaam opschiet met je schouder. En je wil ook niets forceren natuurlijk.

Els zei

Heel vervelend om zo weinig te kunnen doen, maar wat een prachtig projectje heb je gemaakt en mooi met deze kleuren. Leuk om dit cadeau te doen aan Esther.
goed luisteren naar je lichaam Marjolijn dus niet overbelasten.
Zelf heb ik nog steeds last van mijn Ischias, maar merk wel dat het wat beter gaat. Helaas kan ik nog steeds geen afstand lopen.
Groetjes, Els

Marjan zei

Jeetje, wat weer een mooie creatie en echt een die je gaat bewaren als je zoiets krijgt! Mooi werk en fijn dat je weer tenminste iets kunt doen, maar zeker niet forceren, zoals iedereen natuurlijk al zei :)

Epie zei

Wat n leuke creatie van pizza dozen heb je gemaakt Marjolijn
Mooie verpakking voor n kado en gaaf gedecoreerd
Beterschap met je schouder , take it easy
Groetjes Epie xx

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een supergave doos!!
wat een goed idee om de pizza doosjes aan elkaar te plakken... ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt, hoef ik het wiel niet zelf uit te vinden hahaha.
sterkte met je schouder!
gr Alma