zondag 15 oktober 2023

Only bad witches......

Een klein projectje deze keer. 
Een tagje voor aan een Halloween cadeautje.
Op de Paper Passion beurs kwam ik dit schattige heksje tegen, ik kon haar echt niet laten liggen daar. 
En het gebeurt niet vaak maar ik ben er zelfs meteen mee aan de slag gegaan. 
Op de beurs werd ik ook weer enthousiast over het kleuren met kleurpotloden na het zien van een prachtige stand met Faber Castell potloden, niet gekocht hoor, ik heb dozen vol met Derwent en die lagen al te verstoffen.
Maar ik zei al, ik werd weer enthousiast en thuis dus mijn potloden, terpentine en de doezelaars gepakt en aan de slag. 
Is ze niet schattig?
Ze kreeg ook nog gouden knoopjes aan haar jasje want ook dat spul heb ik op de beurs gekocht. Goudfolie die je over kunt brengen op een ondergrondje als je er wat lijm op doet. 
Ook dat was een erg leuke stand, een Belgische winkel. 
Verder was er niet veel te beleven op de beurs. 
We hebben nog wel een workshopje gedaan maar daarover later meer. 

Halloween komt al dichterbij en dan laat ik het geheel zien.
Nog even geduld dus....

Gebruikte artikelen:

Stempel is van Aall&Create #616

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Echt een schattig heksje Marjolijn…meestal zijn ze niet om aan te zien haha (ik heb een originele Praagse heks in de kamer hangen)
Jij hebt hem mooi gedoezeld met je Derwents, trouwens hele fijne potloden moet ik zeggen.
Ben benieuwd naar je halloween-project en fijn dat het knutselen weer beter gaat…je zou nog afkickverschijnselen krijgen 🙈
Fijne dag verder, groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

alma.heijenk@gmail.com zei

he hallo
leuk heksje, fijn dat het zo langzamerhand weer lukt met iets maken.
gr Alma

GerJanne zei

Wat schattig! En mooi gekleurd! Fijn dat het weer gaat met de hobby! Het gaat toch weer kriebelen na een poos en des te fijner als het dan lukt. Ik zag je ook al reageren, gezellig!

Elly zei

Superleuk je tag, en mooi gekleurd ook, ik vind het moeilijk met potloden kleuren, en dat goudspul ja dat heb ik ook nog liggen.
Benieuwd naar je halloweenproject.
Groetjes Elly

Crea Astrid zei

Een mooie fleurige tag met een grappig stempel.
Prachtig ingekleurd en leuk gedaan met het goudfolie.

Groetjes, Astrid.

Kitty zei

Supercute heksje! Ik kan beter met potloden uit de voeten dan met Copics, daar bak ik he-le-maal niks van, haha.