dinsdag 24 oktober 2023

@ Very special day!

We hadden het al een paar keer moeten cancelen door omstandigheden. 
Nu kon het eindelijk door gaan en wat was het een leuke dag, en leerzaam!
Ingrid kwam mij een workshop Brushletteren geven, en wat heb ik veel geleerd!
Ik had het uiteraard al vaker geprobeerd en steeds aan de kant gegooid, niet mooi, lukt me nooit, ach niet aan mij besteed dan maar het bleef kriebelen. Ingrid is een kei in het handletteren, een echte professional, zo leuk om van haar les te krijgen, privé!
Uiteraard hebben we foto's gemaakt, bijna vergeten maar gelukt!
Daar heb ik deze pagina mee gemaakt.
Ik gebruikte daar voor de nieuwe Die-set van Esther, "Wallet with keys" 2076
Echt een erg leuke set, ook om kaarten te maken. Maar zeker in de Full size planner een aanwinst!
Van de pagina die in de set zit maakte ik 2 pockets door ze alleen aan de randen vast te lijmen. 
In de vouw in het midden heb ik een envelopje verwerkt uit de Art journal collectie.. Het moet er wel anders in zodat het envelopje niet voor de gaatjes zit, op deze foto staat het dus niet goed. Ach ja. 
Zowel links als rechts heb ik foto's verwerkt en wat tekst gestempeld. Op de foto's links het leuk tasje met inhoud dat ik van Ingrid kreeg voor de workshop, zie je mijn naam? Hoe mooi, nou dan moet ik nog wel even verder oefenen wil ik dat resultaat bereiken.
In de pockets wat note-tags, uit het book van Esther geknipt, een tabje er aan gedaan en zo kunnen ze in de pockets. 
En dit is het overzicht van alles wat in de pagina is verwerkt, inclusief een foto van Ingrid en mij. 
En zien jullie mijn werk? Ik heb er fotootjes van gemaakt.  Ik moet nog heel veel oefenen om het echt mooi te krijgen maar ben er best trots op want ik heb normaal een heel beverig handschrift.
Het is echt ook een oefening in concentratie en doorzetten voor mij maar dat is alleen maar goed.

Het was echt een supergezellige dag, zo leuk om Ingrid wat nader te leren kennen en ik heb zo veel geleerd van haar, Ingrid, mocht je dit lezen, nogmaals super bedankt👄

Gebruikte artikelen.
Wallet with keys
Art journal envelop
Stencil
Reinforcers
Reminiscence  book 5


Bedankt weer voor jullie bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow…wat knap van je dit te doen en het is echt mooi geworden.
Volgens mij net zo moeilijk als calligraphy wat ik eens heb gedaan…ook best moeilijk!
Superleuk als je het kan toepassen in je hobby…top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gezellig zo'n persoonlijke workshop en wat leuk dat je foto's gemaakt hebt. Zo vormen deze leuke pagina's een tastbare herinnering aan deze dag. Mooi Marjolijn.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Allereerst sorry voor het steeds verkeerd schrijven van je naam Marjolijn, niet met ei Ik heb een kennis en dat schrijf je Marjolein ... heel dom dus!!! Wat een bofferd ben je een privé les handlettering, ik vind het ook zo gaaf en best wel geoefend maar net niet de kneepjes van het vak, haha en heb het maar los gelaten. Ik zag het zo'n 10 jaar geleden op de KreDoe een tasje mee naar huis maar joh, dat is nog best moeilijk! Je planner pagina is weer top met de nieuwe stansen van Esther en zo leuk die foto's erbij. Nu maar doorzetten en flink oefenen met handlettering, succes ermee!
xx Gerie

alma.heijenk@gmail.com zei

wat leuk marjolijn, privé les!
erg mooi geworden allemaal.
gr Alma

Anoniem zei

Oh, wat een superleuke blog heb je gemaakt!! En wat ben ik onwijs trots op jou!
Het was een hele mooie dag, die jij geweldig in planner hebt verwerkt!
Dankjewel voor deze mooie herinnering, die we samen maakten❤️

GerJanne zei

Hoi Marjolijn,
Dat ziet er uit als een heel leuke dag en je handlettering vind ik nu al heel mooi! En je planner is ook al zo ontzettend mooi.

Jolanda Goes zei

Bofkont les van een echte professional en zo te lezen en aan de foto's te zien hadden jullie het heel gezellig. Prachtig verwerkt in je planner en succes met oefenen! Ik begin er niet aan, met mijn linkse pootje veeg ik altijd over de letters heen. Steno is trouwens ook nooit wat geworden hihi

Els zei

Begrijp niet dat ik zoveel van je gemist hebt, maar ik heb het ook waanzinnig druk.
Dit zijn weer prachtige pagina's en leuk hoe je schrijft over zo'n leuke en leerzame dag. Er zijn zoveel leuke elementjes te bewonderen Marjolijn.
Groetjes, Els

Marjan zei

Wat leuk zo'n privé workshopje, dan krijg je ook alle aandacht! Wat een gave pagina's weer over deze happening! Ik bene r ook ooit eens aan begonnen, dat handletteren en brushen, maar het is mijn ding niet, ik vind het teveel tijd kosten en ook niet zo mooi als stempels, maar het is natuurlijk wèl veel persoonlijker. Je leert het vast wel als je het echt wil.