vrijdag 27 oktober 2023

Sunrise....Goodmorning sunshine

De foto's zijn al een tijdje terug genomen maar soms kan het hier zo ontzettend mooi zijn dat ik naar  buiten moet om er een foto van te maken. Hier word ik stil van. 
Een prachtige zonsopkomst, koud en de mist op het water. Sprookjesachtig is het. 
De pagina maakte ik ook al een tijdje terug maar hij was even op reis, gemaakt met de nieuwe set van Esther Yes&Joy page.
Het bootje is uit de suitcase special.
De haven ligt nog steeds vol met bootjes, dat ziet er zo gezellig uit. 
Ik maakte in de pagina sliders,
Ook het onderste deel kreeg een slider waar de foto in geschoven kan worden. 
Daarachter heb ik journaling geschreven rondom dezelfde foto maar dan verkleind.
Het papier heb ik eerst bewerkt met een stencil distressinkt en een fineliner.
Het blijft een heerlijk plekje om te wonen, het zou alleen iets rustiger mogen zijn soms. 

Gebruikte artikelen
Stencil
Reminiscence book 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

6 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi weer hoor, staat bij mij echt even op een laag pitje.. maar komt wel weer. teveel andere zaken.
gr Alma

Anoniem zei

Heel mooi Marjolijn, en wat woon je wat dat betreft mooi. Zou moeilijk zijn om dit vanwege de drukte te moeten opgeven. Goeie oordoppen kopen dan maar...

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Jolanda 😘

GerJanne zei

Mooi Marjolijn! Je foto's zijn inderdaad heel mooi. Het heeft een beetje een mysterieuze uitstraling, met de mist en die zon...

Angélique zei

Heel mooie sfeervoll3 pagina's. Mooie foto's en kleuren, het heeft inderdaad iets magisch.

Els zei

Een prachtige pagina met mooie foto's en Heel mooi hoe de foto in de slider kan.
Groetjes, Els