dinsdag 17 oktober 2023

Week 41 sidekickplanner 2023

Het overzicht van week 41.
Ik merk toch wel dat ik voorzichtig moet doen want mijn schouder speelt weer lekker op. 
Dit wordt een langdurige geschiedenis vrees ik. 
Maar goed, dat weerhoudt me niet om, in een wat rustiger tempo, mijn overzicht te maken. 
Ik stofzuig liever wat minder of de was maar niet strijken. 
Tenslotte kunnen ze dat zelf ook wel doen.
Deze pagina gaat voornamelijk over de Paper Passion beurs. Eva en ik zijn er samen naartoe geweest en we hadden een gezellig dagje samen. Ik had voor ons beide een passe-partout gekocht maar dat was niet nodig geweest.
De beurs viel me best tegen, veel van hetzelfde, geen nieuwe producten gezien, en er is toch genoeg zou je zeggen maar niet op deze beurs. Ook geen grote namen, dat mis ik dan wel.
Wel een leuk Belgische winkel die een leuke demo/make&take hadden en we hebben een workshopje gedaan bij Fauve, dat was ook leuk. Nog lang niet klaar maar dat komt wel. 

Op deze pagina het ik de rest van de foto's van afgelopen week verwerkt.
De stans met de 3 slits (ik hoop dat ik dat goed zeg) is uit de nieuwe set die deze week in de winkels komt. Dat past dus ook prima in de sidekick planner pages.
Wallet with keys 2076
Hier een overzichtje van alles nog een keer los.
Op de achterkant heb ik overal ruimte gemaakt voor journaling.
Die moet ik nog schrijven maar dat doe ik ergens tussendoor. 
Op de pagina kan misschien nog wel een stempel zo te zien, daar mis ik nog wel iets.🙈

Vanaf nu kan ik weer leuke dingen laten zien met de prachtige nieuwe collectie die Esther weer heeft gemaakt, allemaal projectjes die ik al gemaakt had voor het fout ging met mijn schouder. 

Het is zo'n ontzettend leuke collectie. 
"you've got mail"
Woensdag is Esther on line bij E.C.D. met een live daarover.
Leuk leuk leuk!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

10 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gezellig om samen naar de beurs te gaan maar jammer dat het aanbod een beetje tegenviel Marjolijn. Je hebt een leuke pagina gemaakt en leuk die losse tags erbij. Ik krijg meteen zin in die chocolademelk hihi.
Pas goed op jezelf en heel slim om leuke dingen voorrang te geven boven het huishouden. Dat zou ik ook doen.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Ook al viel de beurs tegen, was je toch lekker met je dochter op pad Marjolein. En jullie hebben je vast goed vermaakt en benieuwd wat je hebt gemaakt tijdens de workshop!
Je hebt moiie pagina's en wat leuk om die garenkaartjes te gebruiken in de "slits"
Pas goed op je schouder, fijne avond!
xx Gerie

Crea Astrid zei

Gezellig om zo saampies over de beurs te struinen. Jammer dan, dat die tegenviel de beurs. Ik ben er al een paar jaar niet meer geweest, maar het trekt me ook niet echt meer. Ik heb al spullen genoeg en als jij zegt, dat er eingelijk niets nieuws er meer is, is dat ook zonde. Dan als ik echt wat nodig heb bestel ik het wel online.
Je hebt een prachtige week planner van gemaakt. Ik blijf die schaartjes aan de zijkant ook zo tof vinden. In ieder geval een leuke/gezellig foto zo saampies.
Wel balen dat het met je schouder nog niet helemaal wil opschieten. Kijk dan maar uit, dat je inderdaad niet te veel en te snel doet.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

Hoihoi, wat ziet dit er weer geweldig leuk uit Marjolijn en wat een geluk dat je dit al klaar had.
Doe maar rustig aan, het heeft idd tijd nodig en misschien doe je nu net weer teveel. 🙈
Jammer dat de beurs wat tegenviel…ik ga niet meer want mn kamer is vol en ik kan er zelf niet meer bij. 😳
Succes en pas op jezelf!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marjan zei

Jammer dat die beurs tegenviel Ik hoorde er in het begin juichende verhalen voer. ben er zelf nooit geweest. Je pagina's erover zijn natuurlijk wel erg mooi, Marjolijn! Kijk nou maar met die schouder! Ben je niet onder behandeling?

GerJanne zei

Sjonge, wat vervelend zeg! Dat kan dan inderdaad wel lang gaan duren voor je weer alles kan doen met je schouder.
Je plannerpagina's zijn ontzettend leuk!
Ben al benieuwd naar de volgende creaties!

Els zei

Allereerst hoop ik dat het helemaal goed komt met je schouder, want het is heel vervelend.
Je hebt prachtige pagina's gemaakt met deze mooie materialen.
De kaartjes voor de journaling vind ik ook ze leuk hoe je ze in de pagina kunt steken.
Zo te zien was het een leuke en gezellige dag naar de Paper Pasion beurs.
Beterschap en groetjes, Els

Elly zei

Oh wauw wat prachtig!!!! Ja ik ben zelf ook rustig aan het doen, mijn rug is net weer wat rustiger..missschien ook wel wat stress erbij..
Idd dan lekker hobbyen maar ook niet te lang, want we moeten wel blijven bewegen
Groetjes Elly

Epie zei

Wat een gave pagina s in je album Marjolein , beterschap 👍
Groetjes Epie

alma.heijenk@gmail.com zei

ook dit ziet er weer prachtig uit!!!
de planner en sidekick liggen een beetje te verstoffen bij mij. moet eerst weer foto's printen en dan kan ik weer verder.
de nieuwe collecties heb ik niet gekocht, ik heb al zoveel en veel nog niet gebruikt...
maar je pagina's zijn superleuk
gr Alma