maandag 30 oktober 2023

DDBD 2023 dag 01 (Fullsize planner)

Dag 1 van mijn DDBD, bij december denk je al gauw aan de winter maar het is bijna nog de hele maand herfst, en daar hou ik zo van. 
Vandaar dat ik dat toch nog even terug laat komen. 
Maar het kan goed zijn dat ik die dag de kerstspullen van zolder haal en de boom op ga zetten.
Lekker lang genieten van de sfeer en de lampjes.
Voor deze pagina, aan de achterkant van het voorblad, gebruikte ik de pagina uit de summerclass set van Annette. Ik maakte er een gleuf in met de Slit Die die daarbij zit. 
Met de Florial foliage set heb ik dit tafereeltje er op gemaakt, de vogeltjes heb ik rood met groen gekleurd, toch al een beetje kerst. 
Het Happy fall stansje heb ik ooit gekregen, geen idee waar dat van is, niet van E.C.D. in ieder geval. 
In de gleuf zit een Tag, gemaakt van een verpakking van SOSTRENE GRENE, dat vind ik zo'n leuke winkel, ik loop daar altijd even doorheen als ik in de stad ben, meestal niet met lege handen want ze hebben er zo'n leuke dingetjes. Nu weer een fantastische kerstcollectie, ik mag niks kopen van mezelf want vorig jaar ging alles vlak voor de kerst er voor een habbekrats weg. Nog even geduld dus. 
Op de tag heel oude stempels uit de At journal collectie volgens mij, ik weet het niet eens meer. Wel van E.C.D. Op de tag heb ik het recept van mijn hot chocolat, of eigenlijk een mokka geschreven, zo lekker, en soms doe ik er ook nog een scheutje rum in. Heerlijk!!!!

Gebruikte artikelen


Ik vind het een heerlijk begin.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

7 opmerkingen:

Angélique zei

Een prachtige pagina, heel mooie herfstkleuren! Ik hou ook zo van de herfst. En van Kerst! En van chocolademelk met een vleug koffie. O, en van Søstrene Grene, haha!

Ann zei

Beautiful! Thanks for sharing.... Happy Holidays.

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie eerste pagina!! leuk zeg met die gleuf er in voor de tag.
gr Alma

Els zei

Een hele leuke pagina voor december en daar past natuurlijk heerlijke chocolademelk bij.
Groetjes, Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gezellige pagina, mooie warme kleuren en zo schattig dat herfst tafereeltje met die kleine vogeltjes. Je recept voor warme mokka ziet er heerlijk uit, dat gaat er vast in na een lange wandeling.
Lieve groetjes Miranda

karin zei

Prachtig gemaakt die pagina, leuk met het vogeltje en de regenton erop. Mooie herfstkleuren.
Groetjes,
Karin

Marjan zei

Heel gaaf ook weer deze pagina, Marjolijn, de herfsttinten stralen er vanaf! Erg mooi gedaan! Herfst... zeker met de warme tinten en als het niet regent de hele tijd ook zeker wel een mooi seizoen!
Je post hieronder miste ik, ik blog niet elke dag. Ga even goed kijken.