maandag 9 oktober 2023

Weekend escape!

Ik moet steeds aan Poirot denken bij deze set. ha, hoe zou dat komen.
Zo leuk deze set!
Hij is maar beperkt verkrijgbaar dus als je hem wilt hebben moet je snel zijn. 
Hij is ook alleen maar in de hobbywinkels te koop, dus kijk bij je favoriete winkel of vraag of zij hem nog kunnen bestellen.
Hij is razend populair heb ik inmiddels begrepen.
Ik maakte er ook deze pagina mee.
Het is nog maar een pagina, geen foto's want die had ik nog niet. Op de kleine tabjes kun je dus ook een datum stempelen. 
Deze set is uitermate geschikt om wat tagjes  met foto's en journaling in te verwerken, je schuift ze makkelijk achter de lijntjes.
Het vergrootglas kreeg er tussen nog een laagje folie maar dat is niet goed te zien op de foto's.

De set heet Weekend escape kit 2067 en is dus in beperkte oplage uitgebracht. 
De stempelset heet Get a glue CS318

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

3 opmerkingen:

Marjan zei

Mooi ook weer deze pagina, gaaf gedaan Marjolijn met veel leuke kleine details waar het oog op valt! Ik heb even gekeken, ik vind het een veelzijdige set maar prijzig.

Je@net zei

Ziet er mooi uit, Marjolijn!

GerJanne zei

Wat prachtig gedaan Marjolijn. Daar zijn mijn albumpjes eenvoudig bij😁