zaterdag 21 oktober 2023

Santa Wobble

Toen ik deze Christmas Tree pagina kreeg dacht ik meteen daar kan ik een pocket mee maken, en daar houd ik van!
Zo zag ik ook de leuke nieuwe Dies van een Santa met slingertje van Tim Holtz!
 Dat bracht mij op dit idee. Soms mag je een beetje kopiëren toch, of gebruik maken van andermans ideeën? Als je het er maar netjes bij zegt. 
Dat probeer ik altijd te doen, als ik het weet zeg ik altijd waar de bron vandaan komt. 

Bij de pagina zit een soort overlay, Die, daarmee kun je naar wens gaten in de boom maken, ook heel erg leuk! Ik koos ervoor om die gaten, of eigenlijk de cirkels die er uit komen, te voorzien van een laagje glitter, met kerst mag dat!!!
De Die heb ik weer gebruikt om de kerstballen op hun plek te hangen.
Met de tabs heb ik het woord Christmas aan de zijkant gemaakt, de lettertjes kregen ook een laagje glitter. 
En dan de Santa, van Joset uiteraard, nog steeds zoooo leuk. 
Het slingertje maakte ik met een Die uit de Filefolderset 1 en de lettertjes komen uit de maanden van de Tikets&Tabs Dieset. 
En, deze kerstman zit niet stil!!!
Hij heeft er zo veel zin in dat hij er van wiebelt.
Kijk maar naar het filmpje hier onder. 
Zo zie je dat je met je eigen spullen soms dingen kunt "na" maken.
Gebruik dus gewoon wat je hebt en laat je lekker inspireren door je spulletjes eens anders te bekijken. 
Overigens, dat kerstmannetje met een slinger zag ik ook al vaker voorbij komen.
Ik vind het een geweldig leuk idee!

Gebruikte producten

2073 Christmas Tree
1982 Filefolder set 1

Bedankt voor je bezoekje, 
en ook voor al jullie lieve en leuke reacties, zo leuk om te lezen allemaal!!!
Dat mag ook wel eens gezegd.

liefs,
Marjolijn. 
X

10 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Alles is weer zo gaaf wat er uit is gekomen van ECD en kan me niet beheersen, whaha Ik ben met de wallet van Esher bezig en ga zo weer verder. Je hebt deze kerstboom super leuk gedaan met deze kerstman erbij en zeker met kerst mag het papier lekker shinen! Het is een hele toffe pagina geworden! Fijn weekend Marjolein,
xx Gerie

Elly zei

Je pagina is erg mooi! En iedereen haalt toch wel overal wel wat vandaan. Als dat niet zou mogen moeten ze het ook maar niet laten zien toch.
Groetjes Elly

alma.heijenk@gmail.com zei

wat heb je dit weer superleuk gemaakt!!
gr Alma

GerJanne zei

Oh wat prachtig is dit weer! En zo leuk die wiebelende kerstman!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh geweldig wat een leuke wiebel santa en dat slingertje staat er heel leuk bij Marjolijn. Een mooie feestelijke pagina met glinsterende elementen.
Net wat je zegt, als het kan je inspiratiebron vermelden of linken is wel zo netjes.
Doe ik ook altijd hoor, ere wie ere toekomt.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Supergaaf dit weer Marjolijn, jij bent hier goed in moet ik zeggen…top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marjan zei

Oh ja, superleuk zo'n wobble, ik gebruik ze heel soms op een kaart. Maar ook op een pagina als deze is het echt gaaf. Mooi, Marjolijn!

Jolanda Goes zei

Zo leuk de kerstmanwobbel!! Deze kerstboomstans vind ik minder geslaagd maar je bent er heel goed in geslaags om er toch iets heel moois van te maken.

Els zei

Erg leuk gemaakt Marjolein en grappig met de wobble.
Groetjes, Els

Epie zei

Wwooww..... superleuke wobbel kerstman Top
Groetjes Epie 🌲