woensdag 25 oktober 2023

Week 42 sidekickplanner 2023

Jeetje, dat was een hele bevalling, deze pagina in mijn planner.
Ik had nog een heleboel uit gestanste pagina's liggen die ik om een of andere reden niet gebruikt had. 
Nu dacht ik laat ik dat papier eens gebruiken om een pagina mee te maken, dan komt dat papier ook eens op, zonde om het weg te gooien. Maar dat viel tegen, ik vond de kleuren niet combineren. 
Hoe los ik dat nou op? 
Nou, heel veel kleurtjes distress en oxide inkt zijn er aan te pas gekomen, ik ben begonnen met roze, nee toch niet mooi, dan maar wat oranje er overheen, bah ook niks. Groen dan? Nog steeds niet wat ik wilde, maar het begon in de richting te komen, vintage photo en walnut stain, de randen aan de zijkant bewerkt met een stempel uit de nieuwe Art-journal set (special) het randje zwart en ja hoor nu ben ik tevreden, hihi. En ik me maar afvragen waar ik die last in mijn schouder vandaan heb met al dat distressen. 
Voor deze pagina heb ik wat oudere sets gebruikt, ook die zijn te leuk om niet te gebruiken.
De achtergrond is bewerkt met een stencil en daar heb ik de wave pocket op gebruikt. 
Links zie je de photo film slide, daar heb ik de foto's in verwerkt. De weeknummers zijn weer uit de kerst set van vorig jaar van Annette, net als de paperclips.  Rechts mijn weekoverzicht met daar aan een tabje uit de summerclass set van Annette.
Aan de binnenkant de foto's van ons etentje en wat journaling. 
Je eten wordt daar gebracht door een robot, en die praat en geeft dan aan wat je moet doen.
Helaas stonden onze toetjes hier onder de bladen met afval van andere gasten, dat vond ik dan weer niet zo smakelijk maar volgens mij is dat ook niet de bedoeling. Je hebt natuurlijk altijd mensen die hun eigen regeltjes maken. 
Het was gezellig en lekker eten maar ik vind persoonlijke bediening toch net iets gezelliger. 

Gebruikte artikelen


Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs, 
Marjolijn. 

14 opmerkingen:

Ellen zei

Supergaaf gemaakt weer en wat heeft het een hoop distressinkt werk gekost maar dan heb je ook wat toch…echt prachtig gemaakt!
Wat leuk zo spontaan uit eten, wij doen dat ook hoor, heerlijk!
Bediening met een robot…wel van gehoord maar nog niet meegemaakt en wat je zegt…iedereen moet zich wel aan de regels houden!
Fijne dag, groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Angélique zei

Haha, wat Freddie, David en Prince nog teweeg kunnen brengen!
Jij maakt heel andere creaties dan ik, ik vind het mooi en denk van je te kunnen leren dus ga ik jou ook volgen, gezellig.
Groetjes, Angélique

Anoniem zei

Mooie pagina Marjolijn.
En wat een leuke ervaring om zo je eten geserveerd te krijgen.
Groetjes Anita

Jolanda Goes zei

Wat bijzonder, je eten geserveerd door een robot. Je hebt het uitje weer prachtig verwerkt en leuke materialen gebruikt. Er is zoveel nieuws maar de oude spulletjes zijn inderdaad ook nog steeds gaaf!

Els zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Prachtig resultaat. Heb je dat niet tegen de dokter of fysio gezegd? Dat het van het disstressen komt? Hadden ze meteen begrepen 🤣🤣.
En wat een bijzonder etentje had je. Dat heb ik nog niet mee gemaakt...

!neke zei

Ziet er wel heel gaaf uit !!!!
groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

supermooie pagina's!
gr Alma

Marjan zei

Dat heb je weer heel erg mooi gedaan, Marjolijn! Ik kijk altijd vol bewondering naar hoe jij je planner pagina's vult, een mooie stijl!
Oh ja, een robot, dat hebben wij ook wel eens gezien in een Koreaans restaurant. Maar daar was ook gewoon bediening.

Marjolijn van Elsberg zei

Hier was ook gewone bediening naast de robot. Dankjewel voor je leuke reacties.

Marjolijn van Elsberg zei

Oeps, vergeten!🤣🤣

Marjolijn van Elsberg zei

Hier was ook gewoon bediening aanwezig, naast de robot. Lief je reactie

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel voor je compliment, leuk dat je mij gaat volgen

Els zei

Super mooie pagina heb je weer gemaakt en er is veel op te zien. Je hebt het heel mooi met de inkt gedaan, maar helaas denkt je schouder er anders over.
Vervelend Marjolijn.
Gisteravond ben ik spontaan met mijn buurmeisje (21 jaar) uit eten geweest en daar was ook een robot aanwezig, maar gelukkig ook personeel.
Groetjes, Els