zaterdag 28 oktober 2023

DDBD 23 frontpage (fullsize planner)

Het begin is er, het voorblad van mijn DDBD voor dit jaar. 
December Day by Day
Met de nieuwe postage stamps pagina heb ik dit gemaakt, het was best veel werk, al die plaatjes stempelen met diverse stempels en een kleurtje geven met distress inkt de titel met de alphabet tabs, al de lettertjes van een laagje glitter voorzien, nu kan en mag het nog!!! Maar wat is het heerlijk om daar mee bezig te zijn. 

Hoe mooi is dat, die gouden lettertjes, ik hou niet van "bling bling" maar met kerst mag het. 
En dan ook veel!!
Ook de grote cijfers kregen een laagje glitter, antique gold
Het zijn allemaal stempeltjes van ECD maar al heel oud, veelal niet eens meer te koop maar zo leuk om op de postzegels te gebruiken, ik kon het niet laten.
Ook deze set is weer erg leuk om voor kaarten te gebruiken en met een beejte passen en meten kun je hem deels ook in de sidekick of in je Art-journal verwerken.
Els heeft daar een hele slimme Live over gemaakt.(minuut 35)
Het hartje kreeg een laagje rode glitter. 
Ik heb nog geen idee of ik de achterkant ook ga voorzien van stempeltjes of dat ik er een hele pagina achter plak, dat zien jullie vast later.

Geen idee verder hoe ik het ga aanpakken dit jaar, vorig jaar heb ik meegedaan met de class van Annette maar zij werkt in de sidekick en ik vind het toch leuker om in de full size planner te werken voor mijn DDBD dus dat staat vast. 
Waarschijnlijk ga ik wel alles gebruiken van Annette haar nieuwe class, wil je daar nog aan meedoen dan kan dat, hij is nog te koop!

2023 December Day by Day Kit - Elizabeth Craft Designs

Je kunt de class mee volgen via F.B. er zit een code bij het pakket om je aan te melden. 
Voor de live is het te laat, die is vandaag maar je kunt alles terug kijken. 


Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

9 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er mooi uit, Marjolijn!

Els zei

Weer een super mooie postage stamp pagina voor December en leuk om de letters van een laagje glitter te voorzien. Geeft net dat beetje extra's
Fijne dag en groetjes, Els

Elly zei

Ik vind het een gave pagina! Ik zal me toch eens verdiepen wat het verschil tussen een sidekick en een gewone planner is.
Groetjes Elly

Marjan zei

Zelf heb ik niet zoveel met planners maken, zal wel met lui te maken hebben :) Maar... als ik jouw pagina's zie vind ik echt wel heel gaaf, dit is ook weer zo'n mooie!

Crea Astrid zei

Een hele mooie pagina heb je ervan gemaakt. Prachtige postzegel mal vind ik dat ook en schattig ook met die stempels. Leuk gedaan met het glitter, daar is het tenslotte december voor.

Groetjes, Astrid.

Angélique zei

Wow, wat een mooie voorkant! Superleuk met al die "postzegels". Ik ben ook niet van de glitters, maar met kerst mogen ze zeker.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw geweldig wat gaaf zo'n "postzegel-pagina". Je hebt hem heel mooi gedecoreerd met allerlei stempels en natuurlijk mag het glitteren in deze tijd van het jaar. Een plaatje Marjolijn.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat een mooie pagina zeg! Super gedaan! Al die details. Veel te zien.
Ik ga zelf niet beginnen met een planner of sidekick, maar vind het geweldig om te zien.

Jolanda Goes zei

Wat een mooi begin! Ik vind een fullzsize ook leuker denk ik, maar ach ik begin er niet aan, zo'n project maak ik uiteindelijk toch niet af. Maar ik kijk er naar uit om de rest straks te zien van jouw DDBD.