donderdag 11 mei 2023

Zomaar een kaartje...

Eergister tijdens de presentatie voor de nieuwe  release van de Florals heb ik heerlijk bloemen zitten maken, het is zo'n relaxed leuk werkje, en dan later maar zien wat ik met die bloemen ga doen. 
In dit geval werd het een kaartje, zomaar, ik heb er dus ook nog geen sentiment op geplakt, dat kan altijd nog. Ik heb van alles gebruikt uit de Elizabeth craft design serie, van kerst tot Art journal.
De zon scheen heel eventjes gisteren toen ik de foto maakte en dat was wel een leuke bijkomstigheid met het open raampje.
Op dit kaartje heb ik gewerkt met de nieuwe Florals 21, de mini's Florals 2044 en de Elegant leaves 1.
Ze kregen allemaal een kleurtje met mijn Stampin'Up! inkt, zo gebruik ik die ook nog eens.
Het venstertje is van Soft finish cardstock gemaakt en dat heb ik geëmbost met een 3D folder van Tim Holtz. Ik had ook nog een boompje met een schommeltje er achter zitten maar dat heb ik verwijderd, het werd te druk en teveel groen. Dat bewaar ik dan maar weer voor een ander kaartje. 

Verder ben ik aan het ruimen in 
"My Happy Place"
Het is zo'n onoverzichtelijk rommeltje met te veel hobbyspullen, herkenbaar???
Ik hoop er nu wat orde in aan te brengen. 
Iedere dag een beetje 😉
Als ik iedere dag 1 vakje uitruim, sorteer en misschien ook nog iets weg doe ben ik nog minimaal 52 dagen zoet. Gelukkig heb ik de tijd aan mezelf. 

Dat was het weer voor vandaag,
Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

1 opmerking:

Els zei

Een hele mooie kaart met deze prachtige bloemen en wat mooi met de de scharnieren aan de deur. Prachtig en niet te veel.
Succes met opruimen Marjolijn en ik herken het wel.
Veel dingen die ik niet gebruik gaan naar school.
Daarna ben ik dan weer dingen kwijt omdat ik ze op een andere plaats heb gelegd. Zo blijven we wel bezig.
Succes Marjolijn en groetjes, Els