maandag 8 mei 2023

Last day of April....

De allerlaatste pagina in mijn sidekickplanner, nu echt hihi🙈
Afgelopen week stond echt in het teken van naailes aan Eva.
Het was zo gezellig samen en als dan het eindresultaat ook nog zo goed gelukt is mag daar wel een hele pagina aan besteed worden.
Eva stuurde me vandaag de foto van haar broek, gewassen gestreken en klaar om te dragen. 
Zij is er superblij mee en ik ben apetrots op haar dat ze dit met wat aanwijzingen zo netjes gedaan heeft.
Het meisje uit de Art-journal collectie kreeg een broek aan van de stof die Eva gebruikte voor haar broek, uiteraard ook een leuke strik erbij gemaakt.
De blouse is van witte kant gemaakt, niet goed te zien misschien maar wel heel mooi!
Zelfs de schoenen zijn van een stukje vegan leather gemaakt. 
Ik heb alles gestempeld en uitgeknipt en daarna op het poppetje geplakt. 
Vroeger vond ik dat als kind zo leuk, die aankleedpoppen van papier!
Ik tekende altijd zelf kleertjes voor de poppetjes, flapjes er aan en er omheen vouwen maar.
Uren kon ik daar mee bezig zijn. 
Kijk, het eindresultaat, super toch, zelfs Koby vond het leuk om mee op de foto te gaan. 


Voor deze pagina werkte ik weer met de nieuwe collectie voor de sidekick planner "Craft Studio" en nog meer moois uit de sidekickcollectie, daarnaast wat stempels uit de "everyday elements" collectie en de Art- journal collectie. 
Oh uhhhh, speciaal voor Kitty ;)

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs Marjolijn. 

6 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Mooiere afsluiter van April kun je niet hebben en wat zal ze trots zijn op het resultaat en een toffe nieuwebroek erbij! Super leuk jouw aangeklede meisje en ja die aankleed poppetjes daar was ik ook uren zoet mee ... nostalgie Marjolein, hihi
xx Gerie

Crea Astrid zei

Prachtig gemaakt. Leuk om de stempel zo te matchen aan de kleding en broek van Eva. De schaartjes ook weer prachtig aan de zijkant en mooie bewerkt ook. Leuk gedaan ook zo met de foto's van Eva erbij. Ze heeft een mooie broek gemaakt en leuk om het eindresultaat zo te zien.

Groetjes, Astrid.

Kitty zei

Geweldig weer Marjolijn, wat leuk ook dat je het meisje met echte stofjes hebt aangekleed. Ik snap dat je trots bent, goed gedaan van Eva!
Ik heb vroeger trouwens ook nog met van die papieren aankleedpoppetjes gespeeld, dat waren nog eens tijden he...
O ja en dan natuurlijk ook nog bedankt voor het linkje, echt, héél erg bedankt hoor! Héél fijn, hahaha ;) Er staan ook nog andere leuke voorbeelden bij. Denk niet dat de hele set iets voor mij is maar ik ga eens op zoek naar de stempels.

Je@net zei

Jaaaa...leuk die aankleedpoppetjes, ik was er ook dol op en maakte ze zelf. Mooie pagina heb je gemaakt!

Els zei

Wat heb je deze pagina's weer super mooi gemaakt en wat ontzettend leuk met de foto's van de naailes en het resultaat. Wat leuk met dat aankleedpoppetje en wat een mooie schoenen heeft het poppetje aan. echt toppie!!
Zelfs Koby zit het resultaat te bewonderen, hahaha
Groetjes, Els

Anoniem zei

wat gaaf en hoe heb je nou weer een stempeltje dat exact op je dochter lijkt. Supermooi de broek die ze heeft gemaakt, maar goede leermeester hÄ—, dat scheelt. Groetjes, Jolanda