vrijdag 5 mei 2023

May......

.
Vanaf nu wil ik op een andere manier in mijn sidekickplanner gaan werken.
Geen weekoverzichten meer maar een pagina met daarin de hele maand en hoogtepunten.
Voor Mei maakte ik deze pagina, onderaan dit bericht kun je zien welke producten van E.C.D. ik heb gebruikt. Dat zijn er heel erg veel!!!!
Het is een soort Filefolder geworden met allerlei flapjes, envelopjes en tagjes er in. Na het zien van heel veel filmpjes van Jan en alleman had ik zin om ook eens op die manier aan de slag te gaan. Ik heb alles al eens een keer gedaan maar nog nooit in één pagina en dat wilde ik proberen.
Op de voorkant zijn de mooie paspoppen verwerkt.
Ik heb 2 vellen 12x12"designpapier gebruikt van Riddersholmdesign.dk en verder veel DCP papier dat ik zelf bewerkt heb met inkt, stencils en stempels.
Ook heb ik eindelijk eens heel veel stempels gebruikt, ik vergeet ze vaak en denk dan later, oh dat was er leuk bij geweest.
Voor dit Tagje gebruikte ik het lampje uit een eerdere set, tussen de tag zit acetaat dat bewerkt is met alcoholinkt.
Het lampje staat symbool voor alle ideetjes die door mijn hoofd vlogen. 
Veel er van heb ik genoteerd voor later.
Op de tagjes is ruimte voor fotootjes, nu zit er nog zwart cardstock in maar dat kan er gewoon uit.

Op de achterkant de leuke stempels van de lieve meisjes en ruimte voor journaling.
Dit is de pagina helemaal open gevouwen.
In de pocket rechts, gemaakt met de nieuwe filefolderpage zitten de weekoverzichten. De laatste 3 dagen van de maand heb ik op de achtergrond geplakt.
De tekst op deze stempel zegt wel een beetje hoe mijn dagen waren terwijl ik hier aan werkte. hihi.
Het schaartje kan er uit. Helaas kan ik er niet mee knippen, wat zou dat leuk zijn!
Met de cirkel en het klaverblad maakte ik een sluiting voor de flap.
De sluiting is bewerkt met embossingpoeder en een vleugje guilding wax.
Met een eyelet en een bradje zit het vast en als je het opzij draait kan de flap open. 
Aan de binnenkant zitten 6 envelopjes verwerkt.
Ze zijn er met een boek bind steek ingenaaid.
Elk envelopje kreeg een stempel.
Allemaal met betrekking op deze leuke hobby en uit de laatste release van Esther 
"Craft Studio"
Zo leuk allemaal.
Onder 3 envelopjes gemaakt met een venstertje er in zodat je kunt zien wat er in zit. 
Hier bijvoorbeeld al voorraad van stempeltekstjes.
Ook die zijn allemaal bewerkt met stempelstjes 
Onder de envelopjes heb ik een notitieboekje gemaakt voor journaling. 
Het papier is van DCP 300 gram en is bewerkt met distress ink en stempels. 
Als de pagina's gevuld zijn zal ik nog wel foto's maken en deze hier laten zien. 
Wat was het leuk om hier aan te werken en mijn brein sloeg zowat op hol want van het ene ideetje kwam weer een nieuw ideetje, ik hoop ze allemaal nog eens te kunnen verwerken ergens.

Gebruikte artikelen E.C.D.

Yarncard with siccors 2028
Toolbox 2029
Filefolderpage 2030
The mannequin 2031
S.K. 19 remember this 1916
Planner labels 1658
Paper pocket fillers 1973
December days sidekick class kit
sidekick 08 1772
sidekick 06 1770
Sidekick 05 1769
P.E. 20 Half heart page 1738
P.E. 21 Note pieces 1739
P.E. 49 Rope border 1938

CS 301 Craft studio 1
CS 302 Craft studio 2
CS 253 Notepieces
CS 254 weekly thoughts
CS 291 Let's stick together 
CS 280 ink with journalingcards
CS 234 Memorable
CS 231 Note worthy
CS 128 bullet journaling 1
CS 276 circles with sentiments
CS 191 Dsetination Phrases
CS 215 Planted with love
CS 214 Paper love

Stencil Craft Studio collectie (set 4 denk ik)
en nog stempeltjes uit de laatste Art-journal collectie.

Het staat allemaal een beetje door elkaar en er zijn geen linkjes is dit bericht geplaats want het waren er teveel.
Ik hoop dat het jullie ook weer inspireert om eens iets anders te doen met al je Dies en Pagina's.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

12 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou dit is smullen voor mij, ik ben dol op flapjes en mapjes. Heel mooi en creatief gemaakt en inderdaad superleuke stempels die het verdienen om vaker gebruikt te worden. Gaaf zoals je dat lampje acetaat bewerkt met alcoholinkt hebt gegeven. It's all in the detail,hihi. Een kunstwerkje Marjolijn en ik denk dat je mensen echt inspireert hiermee.
Lieve groetjes Miranda

Pat Ford zei

Your creativity has really come through. You have done a beautiful job making all the flaps,pockets,tags,and flips. I like your choice of papers and stamps too. Thank you for sharing!
Pat Ford

alma.heijenk@gmail.com zei

FANTASTISCH! wat is dit mooi uitgevoerd en alles zo leuk verwerkt, maar wat een werk!
Ik neem er te weinig tijd voor maar dit is wel super mooi.
gr alma

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Miranda, leuk om je lieve reacties te lezen.

Els zei

Super super en super leuk gemaakt Marjolijn. En zo ontzettend veel te bewonderen. De Filefolder en al die flapjes vind ik prachtig. De tag met het acetaat is ook zo mooi! En mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes, Els

Marjolijn van Elsberg zei

Thank you so much Pat.

Marjolijn van Elsberg zei

Toch eens proberen Alma, het is zo leuk om te maken. Gewoon lekker bezig zijn en een leuk resultaat. Dankjewel voor je lieve reactie.

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Els😊.

Anita zei

Wat een goed idee om het per maand aan te pakken!
Zo knap wat je allemaal bedenkt en uitvoert met veelal alleen papier,inkt en stansjes.
Het lampje is ook leuk bedacht zeg.
En met al je vakjes,tags en flapjes kan je een hoop kwijt.
Groetjes Anita
Ps: deze nieuwe set met paspop etc. hebben ze zeker soeciaal voor jou bedacht🤭

Scrappiness zei

Jaaa wat een geweldig project Marjolijn en heel veel inspirerende ideeën. Het is eigenlijk al een album op zich. Echt prachtig ook de kleuren.

Scraptastisch zei

Ik heb je post nu heel aandachtig zitten te bekijke Marjolein en wat super mooi al die flapjes pockets labels en stempels met boordevol prachtige details! Ik zit hier weer enorm van te genieten!!!
xx Gerie

Anoniem zei

Whoaaaaaaa 🤩🤩 super mooi zeg! Ik wilde zeggen minder werk per maand dan per week een overzicht maar niet op deze manier. Wat een werk zeg.. super gaaf resultaat. Lekker bezig geweest. Liefs Zwaantje