zondag 14 mei 2023

Hugs&Kisses

Dit bonbon boxje had ik ook al eerder gemaakt.
Ik ben oprecht verliefd op het doosje en de bloemen.
Mijn vriendin heeft nosgsnel het doosje besteld zodat ze het nog kon maken voor haar moeder met bonbonnetjes er in. 
Helaas kan ik dat niet meer doen, maar nu maak ik het maar voor anderen. 
Er zit ook een erg leuke stempel-set bij de nieuwe Florals set.
De bloemen zijn gekleurd met Stampin'Up! inkt en kregen daarna een spraytje water en wat spetters zwarte inkt, vandaar dat grappige vlekjes effect. 
Ik maakte ook nog een tagje met het laatste bloemetje dat ik over had. 
Dat komt altijd van pas, het is zelfs al weer weggegeven. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
Ik hoop voor jullie een fijne Moederdag!
Ook al is mijn moeder er niet meer, ik word verwend door mijn kinderen en ik denk vandaag een beetje extra aan haar.
Na 29 jaar mis ik haar nog steeds. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

1 opmerking:

Bernadet zei

Wat een geweldig bonbon doosje is dit Marjolijn!
Gave bloemen ook..
Ik begrijp wat je bedoelt Marjolijn, wij moeten ozze pap ook alweer 28 jaar missen. Het blijft idd altijd een gemis.