woensdag 10 mei 2023

It's never to early for.........

Christmas
Geloof het of niet maar ik heb heerlijk kerstmuziek aangezet op deze regenachtige dag en ben gaan fröbelen voor kerstmis.
Al vanaf het moment dat ik dit doosje in huis heb wil ik er mee aan de slag voor kerst!!!
Wat is de nieuwe collectie Florals van E.C.D. weer gaaffffff.
Ik heb hier geen bloemen bij gebruikt maar ach, je moet echt even gaan kijken hoor want het is niet te geloven wat een mooie bloemen je met papier kunt maken!
Ik maakte deze bonbonbox met de nieuwe set van E.C.D. Ik geloof dat de box een idee van Els was, vroeger was er een mini versie maar deze is ongeveer 3,5 x 3,5" dus echt leuk om een cadeautje in te doen of lekker zelfgebakken "kerst"-koekjes. 
Ik heb DCP papier 200 gram gebruikt voor de box en die helemaal met inkt en een stencil met sneeuwsterren bewerkt, daarna kreeg hij een laagje spetters, dat gaat me nog steeds niet goed af maar het resultaat is wel grappig vind ik. 
Op de tag maakte ik het leuke bakkershulpje dat vorig jaar in de kerstcollectie van Joset zat. 
Aan de strik van bakerstwine maakte ik 2 ovenwantjes.

Ik zou zeggen zorg dat je dit doosje snel in handen krijgt want het is zo leuk om te maken en te geven!!

Gebruikte artikelen
Bonbonbox large 2047

Bedankt weer voor je bezoekje en uhhhhh
fijne kerst alvast????

liefs,
Marjolijn.

4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super leuk weggevertje heb je zo voor de Kerst gemaakt!

Kitty zei

Leuk doosje Marjolijn! De kleuren zijn ook heerlijk kerstig en warm.

Els zei

Super wat een leuk doosje!😍
Groetjes, Els

Bernadet zei

Oooh wat heb je dit ook weer super gemaakt Marjolijn!!
Ik dacht... ik druk ook op jouw volgersknop, kom ik erachter dat ik je allang volg ;)