vrijdag 12 mei 2023

Week 18 sidekickplanner 2023

Het was een leuk idee, 1 maand in de planner in een filefolder maar dan moet je wel de fotootjes héél klein printen en laat nou het papier van mijn Selphy op zijn. Ik heb dus A4 HP papier gebruikt maar de instellingen voor kleine fotootjes was echt niet mooi, te klein het is meer een overzichtspagina zoals je vroeger bij je fotorolletjes kreeg. 
Ik moet dus toch maar snel nieuw papier bestellen voor Selphy!
Uiteindelijk dus de fotootje maar in een envelopje gedaan en achterop een stempeltje met journaling, vergeten om daar een foto van te maken maar dat doe ik dan de volgende keer wel. 
In ieder geval wordt je zo wel nieuwsgierig naar dat heerlijke stukje taart dat je door het  venstertje ziet. En dat was een lekker taartje!!!!😋

Dit was dus mijn week 18 alweer. 
En nog steeds is het weer maar zozo! 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

2 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Heerlijk om zo lekker met de hobby bezig te zijn en je bloemen van je vorige post zijn bjoeties!!! Ook je planner pagina is heel nice en goed opgelost met je foto's toch?! Succes met het in orde maken van je happy place, hihi en hopen dat je alles daarna kan vinden, als ik opruim dan denk ik naderhand waarom heb ik het verplaatst 😖 fijn weekend Marjolein,
xx Gerie

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi,
mooi geworden deze flapjes pagina. veel leuke details. mooi papier of heb je veel gesponst?
gr Alma