woensdag 3 mei 2023

Birthday calender May (Prompt teabag)

En mijn kalenderblad voor Mei is af!
Deze maand is bij E.C.D. de "prompt" gebruik een theezakje in je werk.
Ik heb al heel veel voorbij zien komen. 
Bij mij zit ook een theezakje in mijn kalenderblad verwerkt.
Links het kalenderblad dat ik bewerkt heb met distresinkt en een van de nieuwe stencils van Esther.
Het papier dat ik gebruikt heb komt uit mijn bak met designpapier en dat ligt al jaren te wachten om gebruikt te worden. Het is van Bo Bunny.
Ik koos voor Mei een pagina met vogeltjes en bijtjes, het is tenslotte Mei!!! 
De vogeltjes en de prachtige doilie komen uit de everyday elements serie van Annette. 
Te schattig vind ik ze.
De doilie heb ik uit een oude spijkerbroek gestanst, dat ging prima met de 
"chrome precision base plate"
Na 1 keer door de big shot was hij al perfect gestanst, haarscherp!
Ik heb een theezakje gevuld met lavendel en achter de doilie verwerkt, door de rand heb ik geborduurd en daarmee ook het theezakje goed vastgezet. 
Verder is de pagina afgewerkt met dezelfde elementen als op de andere kalenderbladen. 
De grote cijfers en de leuke lettertjes aan de zijkant.
Alles is gedistressed met walnut stain en kreeg een zwart randje. 
Nu de jarigen nog invullen. Eentje wist ik uit mijn hoofd.😊 
Mijn pagina ruikt heerlijk nu!!!

Gebruikte artikelen:\


Ik ga weer eens aan een nieuw projectje beginnen.
Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 




4 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

oh dit is superleuk gedaan!!
gr Alma

Els zei

Super wat heb je weer een prachtige kalenderblad/pagina gemaakt en de lavendel vind ik heel leuk bedacht en het ruikt ook nog eens lekker.
Groetjes, Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk die vogeltjes op je mei pagina en deze kleurtjes lijken ze weer heel anders. Lavendel ruikt zeker lekker, leuk idee om dat erbij te verwerken.
Lieve groetjes Miranda

Scrappiness zei

Wat gaaf zeg, ik wou dat ik in mei jarig was 😘