maandag 1 mei 2023

3 cards Everyday Elements

Deze 3 mini kaartjes maakte ik met de Everyday Elements collectie van Annette Green.
Weer een geheel nieuwe lijn van E.C.D. en wat is het een leuke!
Kijk hoe cute dit vogeltje is.
En deze? In een aparte set zitten de woordjes met een achtergrond Die.
Maar deze is echt mijn favoriet, de bij. Zo mooi en leuk. 
Voor de basis maakte ik een dubbel gevouwen kaartje van 7,4 cm x 11 cm.
De grootste Die uit de Postage stamps set maakte ik een randje smaller zoals op de foto.
Met de achtergrond uit de book-box set maakte ik nog een achtergrondje waar de "postage stamp" nu precies op past. Alles kreeg een kleurtje en is bewerkt met een stencil. Daarna heb ik er de vogeltjes , de bij en de tekstjes op verwerkt. 

Dit was ook weer eens leuk om te doen en, ......het krijgt nog een vervolg

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

4 opmerkingen:

Kitty zei

Wat een leuke, vrolijke kaartjes. Ik dacht eerst dat het atc-tjes waren, hihi.

alma.heijenk@gmail.com zei

erg leuk geworden.
de eerste dingen zijn gestanst met de nieuwe release, je moet dus nog ff geduld hebben hahaha.

Els zei

Deze kaartjes vind ik ook zo vrolijk en leuk!! Op deze manier verklein ik de kaartjes ook.
Groetjes, Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat zijn deze kaarten leuk! Prachtige details van de stansen en zo mooi die kleurtjes die tegen de leuke zelfgemaakte achtergrond heel mooi afsteken. Echt plaatjes Marjolijn.
Lieve groetjes Miranda