dinsdag 9 mei 2023

Book-box with cards

Anita en Joseph hebben weer een prachtige collectie met bloemen gemaakt.
Ik hou écht niet van bloemen in een vaas maar in de tuin en van papier vind ik ze prachtig!
Het was dan ook een genot om hier mee bezig te zijn.
Dit is de book-box, die is al uit een eerdere release maar ik vond het zo leuk om die hier bij te gebruiken.
Op de bookbox gebruikte ik de Elegant leaves 1 2045 en de Florals 23 2043.
In de book-box maakte ik 3 kaartjes, zo wordt het een leuk cadeautje om te geven.
Hiervoor gebruikte ik ook de postage stamp als achtergrond en muziekpapier van Chopin, hopelijk kan hij het waarderen. 
Het muziekpapier is bewerkt met distress ink en een stencil uit de nieuwe collectie van Esther. 
Aan de binnenkant heb ik de bijtjes gestempeld en wat lijntjes.
Ik heb dubbele basiskaartjes gemaakt van 8 x 10,5 cm en daar op gewerkt.
Voor dit kaartje gebruikte ik de Florals 22 2042 en wat kreukellint.
Ook de set Florals mini's 2044 is zo ontzettend leuk. Super als aanvulling op een leeg plekje maar ook om zo te gebruiken zijn ze fantastisch. 
In de set zitten 12 verschillende bloemetjes, 8 verschillende blaadjes, hartjes en een takje! Zo leuk!
De tekstjes komen uit de everyday elements collectie.

Ik had eerst de kaartjes met de vogeltjes in het doosje gedaan maar deze vond ik er meer bij passen. 
Voor de vogelkaartjes maak ik nog een nieuw doosje.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig Lijn !! ❤️

Ellen zei

Zo genieten hier, prachtig zoals je alles verwerkt hebt ❤️
Liefs, Ellen

Scraptastisch zei

Wat heb je prachtige bloemen gemaakt Marjolein, en je kaartjes zijn ENIG!!! Dit is wel een heel mooi kado om te krijgen zo samen met die box waar ze in kunnen. Wat een werk is dit geweest maar wel heel tof om zo bezig te zijn hè!
xx Gerie

Els zei

Dit is weer een super leuke blogpost Marjolijn en een hele mooie creatie te bewonderen. Prachtig met de bloemen en het leuke muzieknoten papier. Een mooie bookbox om iemand cadeau te geven.
Groetjes, Els

Bernadet zei

Wat gaaf, die bloemen Marjolijn!!
Super ook dat ze net echt lijken.
Prachtige kaartjes heb je ermee gemaakt!
Helemaal TOP!!

Kitty zei

In één woord WAUW!