zaterdag 13 mei 2023

Happy Easter


Het lijkt nu of ik met mijn eieren na Pasen kom maar het was op tijd verstuurd.
Dit kaartje maakte ik voor Pasen en
stuurde ik naar mijn oude hoofd van het Fraterhuis waar ik werkte in de jaren 70/80.
Ze is inmiddels 89 maar nog heel helder van geest en actief.
Naast het leuke vogeltje van Annette heb ik ook wat stansjes uit Sizzix setjes gebruikt.
Ik kon het nog niet eerder laten zien omdat er natuurlijk bloemetjes op zitten van de nieuwe Florals collectie.
De mini's heb ik hier voor gebruikt en de tags van Joset. 
Zo schattig dat kleine tagje met een mini bloemetje er op.
Ook erg leuk aan een cadeautje natuurlijk. 

Inmiddels ben ik al heel wat bloemetjes verder en gelukkig staat in de tuin ook alles in bloei.
Zo gezellig is dat weer. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie, vrolijk gekleurde kaart Marjolijn. Je hebt een leuke achtergrond voor het vrolijke vogeltje gemaakt en ik ben weg van dat mini label met bloemetje erop. Staat heel gezellig.
Lieve groetjes Miranda