Posts tonen met het label Stampin' Up!. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Stampin' Up!. Alle posts tonen

zaterdag 13 april 2024

Another horse (card)


Deze kaart maakte ik speciaal voor Ank, als bedankje voor de mooie Tilda kaart. 
Door omstandigheden duurde het langer dan ik hoopte maar het is uiteindelijk gelukt.
Ik moet wel de inspiratie en zin momenteel uit mijn tenen trekken.
Heb ondanks alle gave spullen momenteel helemaal geen inspiratie maar dat herkennen jullie vast wel, het komt en het gaat! Zal je net zien dat als!!!!. de zon gaat schijnen de inspiratie ook weer komt, haha.
Maar goed, voorlopig is het lekker fröbelweer.
Even over de kaart van vandaag. Ik had dus totaal geen inspiratie, toen zag ik mijn kaart staan met de prachtige paardenstempel, ik heb nog even gedacht, zal ik die sturen maar ja, die had ze al gezien en dat vind ik dan toch niet leuk dus hup aan de slag. 
Ik had een tijdje terug lekker zitten spelen met mijn gelli-plate en wat mooie papiertjes gemaakt met stencils en acrylverf.
Dit is er een van en ik bedacht dat ik daar wel iets mee kon, maar....hoe doe ik dat dan samen met dat paard? Nou ook dat kwam zomaar ineens in me op(toch inspiratie dus!) 
Het papiertje heb ik op maat gemaakt en het midden stuk er uit gesneden, dat heb ik ook bij de basiskaart gedaan. Alles kreeg een randje scorched timber ink.
Het paard heb ik op vellum gestempeld met Archival inkt, dat had toch ook nog wel even tijd nodig om te drogen hoor. 
Het paard zit dus tussen 2 lagen papier.
Op het reststukje heb ik met een heel oude stempel van Stampin'Up! een bedank tekst gestempeld.
Al met al is het toch gelukt dus. 
Een zelfgemaakte envelop er omheen met een wax stempel en nu is het aan post.nl 
Hij is woensdag gepost dus hij zou er inmiddels wel moeten zijn. 
Ik hoop dat Ank hem ook mooi vind.

Ik ben ook nog even met mijn blog bezig geweest, zag mijn lijstje met blogs die ik graag volg en dat heb ik eens opgefrist! Er stonden best wel wat blogs in die gewoon niet meer in gebruik zijn. Inmiddels volg ik ook zoveel nieuwe blogs, die mochten daar ook wel in staan. 
Nog niet al jullie blogs staan er in maar al wel een heleboel, nu kan ik direct zien wie er iets nieuws heeft geplaatst al kijk ik natuurlijk ook in de leeslijst. 
Nou niet allemaal meteen hier wegrennen en op die andere leuke blogs gaan kijken, haha, maar wel erg leuk om inspiratie op te doen bij anderen. 
ik denk dat jullie veel blogs zelf ook al volgen. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

zaterdag 25 maart 2023

Thinking of you....

Nog een kaartje gemaakt, voor iemand die het wel even kon gebruiken.
Het meisje komt uit de stempelset CS234 Memorable van Esther en de tak uit een set van de Art-journal colectie. De cirkel heb ik gemaakt met een maskingset van Tim Holtz en de ondergrond en tekststempel komen nog uit een al oude set van Stampin'Up!
Al met al vind ik het een mooi kaartje geworden. 

Nu weer verder met mijn weekoverzicht want ik begin een beetje achter te lopen.
Het 40 dagen album heb ik eigenlijk al opgegeven, misschien maak ik daar nog wat weekoverzichtjes van maar ook dat is niet zeker. Toch iets te veel hooi op mijn vork genomen als het op fröbelen aan komt. En met het lekkere weer van de afgelopen week ben ik ook liever buiten dan dat ik in mijn Hobbykamer zit. Met de voor mezelf gestelde doelen gaat het goed en dat was waar het om ging. Het albumpje was slechts een stimulans om me er dagelijks aan te herinneren en dat heeft me misschien wel goed geholpen. Ik zet nog even door, in ieder geval tot Pasen. Nog 16 dagen dus!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.  

dinsdag 16 juni 2020

April

Het is al even geleden dat ik deze pagina maakte maar oh wat was het een geheim, en oh wat duurde het lang en ohhhhh wat is het leuk!!! 
De Sidekick planner en de Sidekick Essentials die-sets.
Ik heb hier ook een theezakje bewerkt en aangekleed naar een idee van Charlene. 
De achtergrond heb ik gemaakt met de Sidekick Essentials 3 uit golfkarton van een doos met crackers geloof ik. Daar heb ik aan de zijkanten een laagje van afgescheurd en het papier bewerkt met zwarte distress inkt.
Verder de pagina aangekleed met allerlei dies uit de Planner Essentials sets.
Ik heb op deze pagina ook wat veertjes verwerkt, zie je dat prachtige blauwe veertje? 
Dat is van Blue, onze Agapornis, een mini papegaai. 
Helaas is hij op 5 mei gaan hemelen, zomaar uit het niets, ineens ging hij dood. 
Ik ben blij dat ik dit mooie veertje van hem heb verwerkt in deze pagina, het is nu toch een mooie herinnering zo. 
De vlinder is uit een stempelset van Stampin'Up! al een oude set maar nog steeds zo mooi!!!
En de drops, die zijn gemaakt met Craft drops van ECD geweldig spul is dat, droogt zo mooi op en is echt heel helder!
Weer een tagje gestanst en bestempeld en daarna met de heattool gekrompen. 
Ik gebruik daarbij de handige tool van Sizzix, "sizzix shrink plastic accesoires".
de krimpie blijft goed liggen en je hoeft het niet vast te houden met een pincet of zo, met de stempel die erbij zit duw je het werkje mooi plat. 
Echt blij mee.

Er ligt al meer klaar dat ik de afgelopen maand gemaakt heb met de sidekick essentials dat laat ik later weer zien. 

Oh ja en ook nog prachtig papier ontworpen door Esther Glas. 

Bedankt weer, voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

vrijdag 12 juni 2020

Missed you!

 Een cadeautje is altijd leuk om te krijgen. In een leuke verpakking is het nog leuker en als er dan ook nog een leuk kaartje aan hangt is het helemaal af. Omdat ik van mijn lieve vriendin altijd prachtig ingepakte cadeautjes krijg en ik haar nu eens wilde verwennen, gewoon omdat ik haar vreselijk gemist heb de afgelopen maanden, heb ik deze verpakking gemaakt. Met daarin uiteraard een cadeautje.
Het papier is volledig bewerkt met de gelliplate en acrylverf.
Alles is mogelijk met dat ding, ik ben lichtelijk verslaafd aan het raken. 
You is gestanst uit shimmer sheets van Elizabeth craft design, het was even puzzelen maar met een heel behulpzaam filmpje lukte het en wat is het mooi!! 
Je kijkt er net een beetje doorheen. 
Het hartje heb ik bewerkt met hele fijne silk microfine glitter, ook van Elizabeth craft designs. 
Zo mooi en het blijft echt zitten dus niet alles onder de glitter.
Op de papieren boterhammenzak heb ik getempeld met een grote achtergrondstempel van Stampin'Up! 
Al een oudje maar wat blijft hij mooi!
Dan het cadeautje in de zak en het tagje er aan gehangen. 
Leuk om te geven zo toch?!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

zaterdag 23 mei 2020

Love this

Volgens mij had ik deze tag nog niet laten zien op mijn blogje.
Ik maakte hem voor een scrapvriendin die weer heerlijk aan de slag mag in haar kapsalon.
Vreselijk lijkt het me om niet te mogen werken. 
Gelukkig is daar een eind aan gekomen en ik denk, weet heel zeker, dat niet alleen zij maar ook haar klanten erg blij zijn dat ze weer open mag.
Ik heb weer allerlei die-sets en stamps van E.C.D. gebruikt en een die van Stampin-Up! 
De basis tag heb ik gemaakt van gloss-paper (ranger) en bewerkt met diverse kleuren distress-inkt, daar heb ik overheen gestempeld. Verder een pagina uit een oud boek, ja echt, ik heb er een boek aan gewaagd, shame on me, en stukjes van het prachtige design papier uit de Art journal collectie van E.C.D. Rusty weathered.
En de lakzegel, dat vind ik zelf zo'n leuk detail. 
Verder wat drops aangebracht met craft drops transparant crystal van E.C.D. wat een gaaf spul is dat.

Nu ga ik weer verder met een ander projectje waar ik aan begonnen was, nog even een geheimpje maar hopelijk mag ik het snel aan jullie laten zien!

Bedankt weer oor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.  

dinsdag 3 maart 2020

Maart Tabblad

Ik vind het eigenlijk zo leuk, lekker kliederen maar het komt er zelden van. waarom?? Ik vergeet het gewoon en ik heb zoveel designpapier liggen dat ik ook graag wil gebruiken, keuze's, keuze's!
In dit geval niet, ik heb wel met designpapier gewerkt en dat lekker bewerkt met distressinkt, 
Een geheel eigen touch er aan gegeven dus.
Wat is het toch heerlijk speelgoed, al die gave Die sets van Elizabeth Craft design, Ik weet eigenlijk nooit wanneer ik moet stoppen. hihi. Alles is leuk.
Darnaast heb ik ook nog zoveel andere leuke dies en stempels, zoals deze  mooie vaasjes van Stampin'Up! Alles komt van pas.
Ook de achterkant van de pagina aangekleed met de leuke tags en stempels van E.C.D. 
Alleen die Selfie, tja, die moet er nog op, haha. 
Ik ben er niet zo'n ster in, vreselijk vind ik foto's van mezelf. 
Wat vreemd dat mijn kinderen niet op de foto willen, whaaahhhhh. 
Eigenlijk was ik met deze pagina ook lekker aan het experimenteren, gewoon, wat kan ik allemaal met die leuke sets.
Zo kwam ik, mede door het maken van de kaartjes, op het idee om een reveal wheel te verwerken in deze pagina, hoe leuk is dat. 
Het reveal wheel is een stansen set van Lawn Fawn maar met een beetje prutsen is het me gelukt om hem in deze pagina te gebruiken.
Ik had er ook een filmpje van gemaakt maar die werken hier niet, en zoveel foto's, tja, dat hoeft dan ook weer niet, het gaat om het idee, de tekst die er achter verwerkt is....

Hey, Spring is coming!

En.... ik hoop dat de lente snel meer van zichzelf laat zien want wat ben ik klaar met dat sombere weer, niet eens een lekker flink pak sneeuw of wat heerlijke vorst. 
Dit kun  je geen winter meer noemen toch? 
Jammer maar we moeten het er mee doen. 

Ik zou zeggen , op naar de lente dan maar!!!

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

maandag 2 maart 2020

Hap-pea en New Home

Even de tijd genomen om wat kaartjes te maken, dat moet af en toe ook gebeuren en het is erg leuk om te doen.

Ook de envelop kreeg een stempeltje, dat maakt het nog net iets leukere post!
Dit is een verjaardagskaartje voor mijn nichtje, gemaakt met de magic picture changer van Lawn Fawn, ook de stempeltjes zijn van Lawn Fawn.
Zo lekker vrolijk!
Als je aan het lipje boven trekt verander het plaatje, de erwtjes springen er uit , wat een lol!!
En dit is een kaartje dat ik voor mijn dochter en haar vriend maakte, jaaaaaa, ze hebben een huis gekocht! Het moet nog gebouwd worden en het is allemaal reuze spannend maar ook zo leuk!
Ook hier kreeg de envelop een stempeltje, deze keer van Stampin'Úp!
Voor de kaart gebruikte ik de dome van Sizzix, Tim Holtz, en daarin het piepkleine huisje uit de kerst set "tiny snowglobes"
Ook het autootje komt uit die set. 
Kijk hoe leuk!!! 


Dankjewel weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

zondag 1 maart 2020

Take time.........

Ik heb weer heerlijk zitten kliederen in mijn E.C.D. planner,
en met kliederen bedoel ik vieze vingers maken. Dat doe ik bijna nooit maar het is zo leuk!!
Ik ben dus aan de slag gegaan met Distress-oxide inkt en heel veel stansjes. 
De basis van deze pagina is weer gemaakt met de 
Planner pocket top loading (planner essentials 22) 
Mijn nieuwe liefde!! hihi. 
In één pagina vang je alles bij elkaar en eigenlijk wordt het dan een mini albumpje in je planner. 
Zo leuk!

Deze keer een beetje voorjaar alvast want wat heb ik daar zin in!!!!
Met de nieuwe "tangled twigs thinlits" van Tim Holtz heb ik de voorkant bewerkt en nu is het net een doorkijkje in een bos, of van een struik. 
Wat zich daarachter afspeelt moet ik nog bedenken. ;)
Ik heb heel veel bloemetjes uitgestanst, ook van Tim en bewerkt met distress-oxideinkt.
Een stukje gaas bewerkt, ook met distessoxide inkt en dat tussen de takjes aangebracht. 
De vlindertjes zijn gemaakt met een stempelset van Stampin'Up! en daarna uitgeponst. 
Uiteindelijk vond ik het geheel nog een beetje saai, ik mis dan toch net dat tja, hoe noem je dat. Het heldere, de accenten denk ik. Daarom nog lekker met stempels aan de slag geweest. 
De CS125 set patterns 2 van ElizabethCraftDesign en getipt om er nog wat spetters op te doen, die tip ga ik nu echt onthouden want het maakt het ineens een geheel. 
Ook nog de reinforcers uit de P.E.set 8 gebruikt, wat zijn ze toch leuk.
En een tabje gemaakt met de P.E.set 2 Note Pieces .

Ik ben weer tevreden over deze pagina,
nu nog de inhoud. 

Leuk dat je weer langs kwam,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

maandag 13 januari 2020

Happy Birthday!!!

Sarah is jarig en dat verdiend natuurlijk een kaartje,

Met de supergave gloednieuwe die sets van E.C.D. hoef je natuurlijk niet alleen in je planner te werken. De dies zijn ook uitstekend geschikt om kaarten mee te maken. 
Deze kaart was ik al aan het maken toen ik verrast werd door de prachtige nieuwe Die sets van Elizabeth Craft Design. Ze lagen te roepen in mijn hobbykamer toen ik thuiskwam na een avonddienst. Whaaah, ik was meteen weer fit en wakker! 
Alles op mijn gemakje bekeken en toen maar snel mijn bed in gedoken zodat ik de volgende dag direct aan de slag kon met deze gave spullen. 
Razend enthousiast ben ik!!!!


Met de supergave Alphabet dies (PlannerEssentials 23 retro alphabet trio)
waar niet 1, niet 2 maar zelfs 3 formaten lettertjes en leestekens in zitten heb ik deze tekst gemaakt. Wat kun je er leuk mee spelen zo. 


 Met reveal wheel set van Lawn Fawn maakte ik deze kaart, in eerste instantie had ik de andere kant van het papier gebruikt maar ik vond uiteindelijk deze kant leuke, zonde natuurlijk van dat mooie papiertje dus ik heb het gewoon omgedraaid, Voor Sarah die linkshandig is, bleek dat ook nog eens extra handig, Win-win!! Het papier is van Stampin!Up! 




Aan de binnenkant van de kaart heb ik gestempeld met ook een nieuwe stempelset van E.C.D. (CS160 "pieces of life1")
Ook hier een beetje gespeeld met de stempels die ik in een blokvorm heb geplaatst waarvoor een stempelplatvorm erg handig is. 
De leuke fles, het glas en "Cheers" komen ook uit een die-set 
(Planner Essentials 24 Photo frame pages)


Dit zijn nog wat foto's van de nieuwe sets die ik gebruikt heb. 

Ik ga vandaag nog even verder feesten en morgen hopelijk lekker aan de slag met al die fantastische producten. 

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

zondag 18 augustus 2019

Halloween countdown 3

Kijk eens wat een leuke traktatiezakjes dit zijn geworden!
De zakjes heb ik gemaakt met een bigzdie van Tim Holz Sizzix, al een oudje, hij heet "in the bag", duidelijker kan niet toch?
Het papier dat ik daar voor gebruikt heb zat als opvulling in een doos waar mijn bestelling in zat, ik ben dus lekker aan het recyclen ;)
De voorkant van de zakjes heb ik bewerkt met stempelinkt van Stampin'Up!
Voor de patroontjes heb ik de shifterstencils gebruikt, wat is dat leuk om te doen, ik moet nog wel een beetje oefenen om ze heel netjes te krijgen maar dat gaat wel goedkomen. 
Ik heb al besloten dat ik er nog wel een paar wil (hebberd)
Daarna heb ik de zakjes aangekleed met diverse stansjes van verschillende merken.
Sommige had ik al en sommige zijn nieuw, zoals de superleuke huisjes!!
Dat is een Thinlits set van TimHoltz
Ghost Town 664194
De kleine details zijn gemaakt met een stansje, lineaaltje, dat ik vorig jaar kocht met allerlei leuke Halloween figuurtjes, van Marianne Design. 
Op dit zakje heb ik de Thinlits van TimHoltz gebruikt.
HipHaunts 664206 en de uil is van Bosskut en de tak is uit de set Ghost Town.
De vleermuisje skomen uit de "Home sweet Home"set van StampinÜp!
Bij het mummie hoofd heb ik ook nog wat verbandgaas gebruikt.
Hier heb ik ook de Hip Haunts set gebruikt, een ticket gestempeld en de fles is gemaakt met een stansje en transparante sheet dat bewerkt is met alcoholinkt.
Echt afschrikwekkend is het niet allemaal, maar wel leuk!!


Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.