vrijdag 12 juni 2020

Missed you!

 Een cadeautje is altijd leuk om te krijgen. In een leuke verpakking is het nog leuker en als er dan ook nog een leuk kaartje aan hangt is het helemaal af. Omdat ik van mijn lieve vriendin altijd prachtig ingepakte cadeautjes krijg en ik haar nu eens wilde verwennen, gewoon omdat ik haar vreselijk gemist heb de afgelopen maanden, heb ik deze verpakking gemaakt. Met daarin uiteraard een cadeautje.
Het papier is volledig bewerkt met de gelliplate en acrylverf.
Alles is mogelijk met dat ding, ik ben lichtelijk verslaafd aan het raken. 
You is gestanst uit shimmer sheets van Elizabeth craft design, het was even puzzelen maar met een heel behulpzaam filmpje lukte het en wat is het mooi!! 
Je kijkt er net een beetje doorheen. 
Het hartje heb ik bewerkt met hele fijne silk microfine glitter, ook van Elizabeth craft designs. 
Zo mooi en het blijft echt zitten dus niet alles onder de glitter.
Op de papieren boterhammenzak heb ik getempeld met een grote achtergrondstempel van Stampin'Up! 
Al een oudje maar wat blijft hij mooi!
Dan het cadeautje in de zak en het tagje er aan gehangen. 
Leuk om te geven zo toch?!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooi, Marjolijn!