donderdag 11 juni 2020

Triangeldoosje

Dit leuke triangeldoosje maakt ik met een Die-set van Elizabeth Craft Design.
Wat een verrassend leuk doosje is dat, zeker om cadeau te geven. 
Sarah kreeg voor haar slagen een mooie ring van Buddha2Buddha, omdat ze die zelf mocht uitzoeken had ik alvast een doosje gemaakt met daarin een lief briefje. 
Dat geeft toch net iets leuker dan een woordje.
Ik heb het doosje gemaakt van wit cardstock en dat bestempeld met diverse stempelsets van ECD.
Het doosje gaat dicht met een touwtje dat je heel gemakkelijk om het doosje kunt binden, helaas heb ik vergeten daar een foto van te maken maar misschien zie je het toch wel zo. In de punt voor zit een gleufje waar je het touwtje door doet en dat kan dan door het gaatje in het dekseltje.
 
Dan is het natuurlijk al een heel leuke cadeauverpakking maar ik heb er nog een tagje  aan gemaakt.
Dat tagje heb ik gemaakt met allerlei stansjes uit de leuke Planner Essentials sets van ECD. en het kleine tagje heb ik gemaakt van krimpie waar ik op gestempeld heb. 
Hier  ook een foto van de gebruikte Dies, rechtsboven zie je het gleufje dat ik eerder bedoelde waar het touwtje door gaat. 
Dit was mijn projectje voor vandaag,

Bedankt dat je even langs kwam,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Je@net zei

Super gaaf doosje, Marjolijn!