zondag 28 juni 2020

My Garden Planner

Toen ik dit album maakte had ik de Sidekick planner nog niet, één voordeel, zo kwam ik er achter dat alle dies ook passen in de Webster Pages planner, ze zijn dus echt multi functioneel en voor iedereen die een personal planner heeft bruikbaar, dat is toch leuk!!!
Ik gebruikte voor deze tuin-planner het fantastische papier dat Esther Glas ontworpen heeft, wat is dat gaaffff!!!!Zoveel leuke details, je blijft kijken en ziet steeds nieuwe dingen. 
Er zitten nog geen foto's in omdat ik nog niet begonnen ben in de tuin, dat wil ik heel geleidelijk aanpakken, steeds een hoekje. 
Voorlopig de plekjes die ik leuk vind en de plekjes die ik graag anders zou zien. 
Ach een mens moet bezig blijven. 
Het leuke van deze sidekick is dat je heel veel elementen ook kunt gebruiken in de grote planner. 
Ik heb de pagina's afgewisseld met tabs aan de zijkant en tabs aan de boven kant, er zijn 8 leuke sets voor de sidekick planner en 2 verschillende planners inmiddels. Ook nog 2 super stempelsets al heb ik die nog niet. En... alles voor een heel schappelijke prijs dus wat let je. 
Ik heb ook veel stempels en andere stansjes gebruikt.
Er zijn ook 2 hele leuke stempelsets voor de sidekick, die overigens ook in de andere planner uiteraard goed te gebruiken zij. Helaas heb ik die nog niet. Alles was op dag 1 compleet uitverkocht dus ik hoop dat ze snel komen zodat ik ook lekker daarmee aan de slag kan. 
De envelopjes zijn gemaakt met dies uit eigen collectie, ze zijn gemaakt van Vellum.
Er zitten voorgestanste en gestempelde tickets in die ik straks overal bij kan plakken. 
Langs de randjes heb ik hier gestempeld met stempels uit de Art Journal collectie. 
Het poesje en vogeltje dat je regelmatig tegenkomt zijn ook stempeltjes uit mijn eigen collectie. 
De stansjes heb ik bewust zwart gehouden zodat straks de foto's meer opvallen.
Zou het mij nou lukken dit jaar om met behulp van een schema, de tuin te verbeteren?
Links mijn wensenlijstje, ik ben nog niet in het tuincentrum geweest vanwege de Corona crisis. 
De laatste pagina is met een flap dus wat breder gesneden. Heel leuk dat dit ook in deze planner kan. 
De pagina is bewerkt met gesso en de prachtige Mandala stencil. 

Inmiddels zit alles in de Sidekick Planner maar daar heb ik nog geen foto van. 
Als de planner gevuld is maak ik nieuwe foto's en dan zal ik hem opnieuw laten zien. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Chantal zei

Wat een prachtige pagina's.
Groetjes, Chantal S