zondag 14 juni 2020

Father's day

Father's day, voor het blog van Elizabeth craft design zou ik een plannerpage maken voor Vaderdag, maar ja, zowel mijn vader als mijn schoonvader leven niet meer, dan dus maar een pagina voor Theo, hij is tenslotte de trotse vader van onze prachtige dochter Sarah.
Op de 1e foto zien de kleuren er wat donker uit en door de foto te bewerken werd het er niet mooier op dus ik heb het maar zo gelaten, hier zie je wat meer van de kleuren die er in zitten.
Ik heb de tag pagina eerst bewerkt met acrylverf en de gelliplate, daar overheen heb ik gestempeld.
Alle uit gestanste teksten zijn gemaakt van zwart cardstock dat ik bewerkt heb met guilding wax en daarna heb ik nog glittermist over de pagina gesprayd, een heleboel geklieder en ik wist niet of ik het nou mooi moest vinden of niet. 
Uiteindelijk ben ik heel tevreden over deze pagina, weer iets heel anders, een beetje vintage.
Hier  zie je goed de vintage green guilding wax die ik op de teksten heb gebruikt.
Zo zag de pagina er uit toen ik hem alleen nog maar met arylverf, oxide inkt en stempels bewerkt had, zoals Tim zou zeggen "the background and nothing more"
;);)

Gebruikte materialen
Elizabeth craft design
Planner essentials 7, 17, 23 en months.
Stamps CS 146 4n 147

Verder
faceted heart van Tim Holtz
Acrylverf, oxideinkt, guldingwax en glimmermist.

Wij mogen nog een weekje wachten op Vaderdag dus we hebben het nog te goed.

bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Je@net zei

Weer een heerlijk project om te werken, Marjolijn!