maandag 8 juni 2020

Geslaagd

Dubbel feest!!!!

Sarah is geslaagd voor haar HAVO!!!
Wat een spannende tijd was dit, niet alleen vanwege het Corona virus maar ook omdat de eindexamens werden afgelast en het ineens afhing van de schoolexamens of de eindexamenkandidaten geslaagd waren ja of nee. Geen kans meer om te verbeteren dus. 
Gelukkig stond Sarah er goed voor en had ze inmiddels ook al haar schoolexamens afgerond. 
Afgelopen donderdag kwam het verlossende telefoontje, stiekem wisten we het al maar toch!!
Ze is geslaagd!!! Yeahhh dat betekent de vlag uit!
Helaas, geen eindexamenfeesten dit jaar, geen gala, en hoe de diploma uitreiking eruit gaat zien dat moeten we nog afwachten, niet leuk natuurlijk maar het voornaamste is dat het diploma op zak is en ze heerlijk aan haar vervolgopleiding kan gaan beginnen. 
Supertrots zijn wij natuurlijk!
Daar moest ook meteen een pagina aan gewijd worden in mijn planner en het toeval wil,....... feestje nummer 2!!! dat ook juist nu de sidekick serie van de Elizabeth Craft Design planner op de markt is gekomen en we er dus eindelijk mee mogen werken en laten zien wat je er allemaal voor leuks mee kunt maken weer. 
Hij is zo leuk!!1 Een maatje kleiner dan zijn grote broer en echt zoveel leuke dies, ik kan haast niet kiezen waar ik mee aan de slag wil. 
Uiteraard eerst een pagina gemaakt over Sarah en HET telefoontje!
Sarah mocht ook haar 1e fles Champagne open maken want dat hoort er ook wel bij, heerlijk die bubbels. De vlag hangt en haar grote zus is supertrots, net als wij!
Hier heb ik de basispagina gebruikt uit de Sidekick Essentials 04 set.
Verder zijn alle dies uit alle eeerdere sets en zo kun je zien dat alles ook goed te combineren is. 
Vergis je niet, de pagina's zelf zijn kleiner dus die passen niet in de grote planner!
Zien jullie al die leuke details, de reinforcers met de tekst er in verwerkt . 
Sidekick Essentials 2 De tab met de dag eruit gestanst, Sidekick Essentials 3
Het frame voor de foto waar losse dies bijzitten met diverse teksten maar ook zonder tekst erg leuk is om te gebruiken. Sidekick Essentials 1
Het mini tabje aan de foto links, en de tekst die ik op de foto heb geplakt, beide uit Sidekick Essentials 5
Het hangertje van Krimpie heb ik gemaakt met een die ook uit set 3, daarop gestempeld met Stazon en daarna met de heattool bewerkt.

Oh er zijn 8 nieuwe sets, en allemaal voor een erg leuke prijs! 2 kleuren planners en 2 stempelsets, die laatste heb ik nog niet maar zijn als het goed is onderweg en komen in een volgend project vast aan de beurt. 

Ik ben bijna blij dat het regent en heb al heel snel een weekje vakantie, eigenlijk zou ik met Sarah een weekje weggaan maar dat gaat helaas niet door. Dan maar lekker aan de slag met mijn hobby en de supergave nieuwe planner sets..

Bedankt weer voor je bezoekje en tot een volgend project,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Gefeliciteerd en wat een leuke pagina´s heb je gemaakt, Marjolijn!

Chantal zei

Gefeliciteerd met je dochter. Super leuke pagina's heb je gemaakt.
Groetjes, Chantal S