vrijdag 26 juni 2020

You did it!

Sarah is geslaagd maar haar vriendin ook! 
En 3 juli is de diploma-uitreiking, uiteraard nemen we dan ook een roos mee voor Madelief, of moet ik op zoek naar Madeliefjes? 
Nee hoor, bij een diploma uitreiking hoort voor mij een rode roos.
Daar heb ik dit kaartje bij gemaakt.
Dit is de achterkant van het kaartje.
En de voorkant maar dan los.
Zo is het de buitenkant  open gevouwen.....
en zo de binnenkant.
En een klein workshopje hoe dit kaartje gemaakt is.
Ik ben begonnen met de grote Tag uit de Planner Essentials 7
Ik heb hem dubbel gevouwen met de gaatjes op elkaar.
Daarna heb ik allerlei leuke dingen uit gestanst en alles een randje distress-inkt gegeven.
Het lampje (Planner Essentials 20) heb ik uit dubbelzijdige tape gestanst en voorzichtig op elkaar geplakt, daarna heb ik met een kwastje microfine glitter aan gebracht. 
Hier gebruikte ik een stempel met Versamark, daarop heb ik sticky embossing poeder aangebracht en verhit. Toen de glitter er op gestrooid met dit leuke effect. 
Op de tag heb ik zowel aan de voorkant als aan de achterkant gestempeld met de prachtige achtergrondstempel uit de art-journal set words&layers CS170
De binnenkant heb ik rustig gehouden zodat ik er een boodschap in kon schrijven. 
Eenmaal dubbel gevouwen heb ik er links een jute lintje door geregen.
Met foamtape heb ik er een uit gestanst stukje designpapier op geplakt. 
Note pieces set en het prachtige Rusty Weathered paper.
De basis aan de voorkant is met de Bubbles Die gemaakt.

En dan begint het aankleden zoals ik het noem. 
Alles op zijn plek zodat er een leuke lay-out ontstaat. En dan komt dit tevoorschijn.
Het was erg leuk om dit kaartje te maken. 
Weer eens iets heel anders. 
En hopelijk heb ik je ook geïnspireerd om eens anders naar de Dies van de planner te kijken.

Dit heb ik gebruikt:

Zwart en wit cardstock
Designpapier Rusty Weathered
Planner Essentials 7, 8, 21 en 23
Planner labels
Reinforcers
Sidekick essentials 2
Stempels CS 131, 163 en 170
Bubbles & Blooming Branches 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er super gaaf uit, Marjolijn!

Jolanda Etman zei

Prachtig kaartje