zondag 1 maart 2020

Take time.........

Ik heb weer heerlijk zitten kliederen in mijn E.C.D. planner,
en met kliederen bedoel ik vieze vingers maken. Dat doe ik bijna nooit maar het is zo leuk!!
Ik ben dus aan de slag gegaan met Distress-oxide inkt en heel veel stansjes. 
De basis van deze pagina is weer gemaakt met de 
Planner pocket top loading (planner essentials 22) 
Mijn nieuwe liefde!! hihi. 
In één pagina vang je alles bij elkaar en eigenlijk wordt het dan een mini albumpje in je planner. 
Zo leuk!

Deze keer een beetje voorjaar alvast want wat heb ik daar zin in!!!!
Met de nieuwe "tangled twigs thinlits" van Tim Holtz heb ik de voorkant bewerkt en nu is het net een doorkijkje in een bos, of van een struik. 
Wat zich daarachter afspeelt moet ik nog bedenken. ;)
Ik heb heel veel bloemetjes uitgestanst, ook van Tim en bewerkt met distress-oxideinkt.
Een stukje gaas bewerkt, ook met distessoxide inkt en dat tussen de takjes aangebracht. 
De vlindertjes zijn gemaakt met een stempelset van Stampin'Up! en daarna uitgeponst. 
Uiteindelijk vond ik het geheel nog een beetje saai, ik mis dan toch net dat tja, hoe noem je dat. Het heldere, de accenten denk ik. Daarom nog lekker met stempels aan de slag geweest. 
De CS125 set patterns 2 van ElizabethCraftDesign en getipt om er nog wat spetters op te doen, die tip ga ik nu echt onthouden want het maakt het ineens een geheel. 
Ook nog de reinforcers uit de P.E.set 8 gebruikt, wat zijn ze toch leuk.
En een tabje gemaakt met de P.E.set 2 Note Pieces .

Ik ben weer tevreden over deze pagina,
nu nog de inhoud. 

Leuk dat je weer langs kwam,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Scrappiness zei

Ikhad al een enthousiaste reactie in de ECD-planner groep achtergelaten maar je verdient toch ook een bb'tje hoor! Wat een gave pagina, de kleuren lopen prachtig in elkaar over en de takkenstans maakt het weer helemaal anders dan standaard.

Je@net zei

Je geklieder heeft weer een super gaaf resultaat opgeleverd, Marjolijn!