maandag 30 maart 2020

De laatste week van Januari....

Inmiddels is februari al voorbij en zelfs maart is aan het eind van zijn roerende staart. We zien we heel af en toe een voorjaarszonnetje verschijnen, heerlijk.
Wat lijkt het lang te duren eer de lente begint. 

Het zijn vreemde tijden nu, niemand weet wat er van onze werkelijkheid over blijft na deze enorme crisis.  Er vallen veel doden en er zijn enorm veel zieke mensen. 
Ik kan niet anders dan hopen dat het snel voorbij is zodat we ons leven weer op kunnen pakken, of dat zo, "normaal" wordt zal dan blijken. 
Ik heb weer een pocket pagina gemaakt. 
Wat vind ik dat een leuke set!!!
In de pocket een pagina met daarop de laatste activiteiten van januari verwerkt. 
Ook de winnaar van "the Voice" is inmiddels bekend, Sophia, benieuwd hoe haar carrière nu gaat lopen. Ik gun haar het allerbeste. 
Inmiddels ben ik al druk bezig met paas-projectjes en kan ik ook nog een andere pagina laten zien. 
Ik loop een beetje achter met bloggen,

tja, werken is nu even belangrijker dan scrappen en ik moet zeggen dat mijn hoofd ook niet echt naar leuke dingen heeft gestaan de laatste 3 weken. 

Langzaam begin ik mijn draai te vinden in deze vreemde tijd,
ik wens jullie allemaal veel gezondheid toe.
#Stayhome
#Staysafe
#Staytrong

liefs,
Marjol(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Je@net zei

Ziet er weer erg mooi uit, Marjolijn.
Moet zeggen dat hier het hoofd ook niet echt naar freubelen staat. Weinig tijd en weinig energie!