zaterdag 23 mei 2020

Love this

Volgens mij had ik deze tag nog niet laten zien op mijn blogje.
Ik maakte hem voor een scrapvriendin die weer heerlijk aan de slag mag in haar kapsalon.
Vreselijk lijkt het me om niet te mogen werken. 
Gelukkig is daar een eind aan gekomen en ik denk, weet heel zeker, dat niet alleen zij maar ook haar klanten erg blij zijn dat ze weer open mag.
Ik heb weer allerlei die-sets en stamps van E.C.D. gebruikt en een die van Stampin-Up! 
De basis tag heb ik gemaakt van gloss-paper (ranger) en bewerkt met diverse kleuren distress-inkt, daar heb ik overheen gestempeld. Verder een pagina uit een oud boek, ja echt, ik heb er een boek aan gewaagd, shame on me, en stukjes van het prachtige design papier uit de Art journal collectie van E.C.D. Rusty weathered.
En de lakzegel, dat vind ik zelf zo'n leuk detail. 
Verder wat drops aangebracht met craft drops transparant crystal van E.C.D. wat een gaaf spul is dat.

Nu ga ik weer verder met een ander projectje waar ik aan begonnen was, nog even een geheimpje maar hopelijk mag ik het snel aan jullie laten zien!

Bedankt weer oor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.  

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat een gave tag, Marjolijn!

Chantal zei

Wat een mooie tag. de lakzegel is top.
Groetjes, Chantal S

Jolanda Goes zei

Oh wat mooi ook, deze tag! Heerlijk al die laagjes. En tsja het boek...nou ja daar hebben we mettertijd een overschot aan, gezien de e-readers (wat ik zelf ook érg fijn vind moet ik zeggen)