vrijdag 15 mei 2020

Celebrate 5 mei

Deze home decoratie maakte ik voor bevrijdingsdag. 
75 jaar in vrijheid leven, dat mag gevierd worden!!!
Helaas gooit het Corona Covid19 virus roet in het eten en gaat er niets door van alle bevrijdingsfeesten. 
Zelfs op de dam is het stil, écht stil. 
Het frame maakte ik met de Fame xl stansen van Elizabeth craft design, echt een heel leuk lijstje is dat, en je maakt het in de kleur die jij wilt en ook de maat is heel makkelijk aan te passen.
Echt een aanwinst. 

Ik heb het aangekleed met toepasselijke dies van Tim Holtz en Elizabeth craft design.
De foto van de klaproos staat voor mij ook voor vrijheid, de roos is zo kwetsbaar, net als onze vrijheid, maar hij groeit waar hij wil al  moeten daar wel de juiste omstandigheden voor zijn. 
Ook dat geld voor vrijheid. 
Het slingertje, ach, ik houd er van. Altijd feestelijk!
De tekst maakte ik met de leuke retro alphabet trio set, ook van ECD.

Kijk ook eens bij de link van het framepje, misschien kom je ook wel op ideetjes. 
De wereldbol, tja, nog steeds is mijn grootste wens, wereldvrede......

Dankjewel voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Chantal zei

Wat een schitterende creatie.
Groetjes, Chantal S