woensdag 27 mei 2020

Smile! (minialbum)

Wat was ik verrast doen ik deze dies kreeg toegestuurd, echt zo geweldig leuk!!
Leuk om een mini-album mee te maken, of als insert in je planner groot of.......
Je wilt er direct mee aan de slag en dat is dus precies wat ik gedaan heb. 
Het is een mini-album geworden maar uiteraard wel met wat extra's, dat vind ik nou eenmaal leuk om te doen. 
Zo heb ik in de lens een dome verwerkt met daarin wat schudmateriaal dat ik zelf gestanst heb, de hartjes komen uit de falling hearts die van Tim Holtz.
Ook de achterkant heb ik met een stukje transparante sheet gedaan zodat je er doorheen kunt kijken. 
En nog een extraatje, je ziet het vast al en het zal niet echt een verrassing zijn want ik ben gek op lampjes in mijn werk. 
Als je aan de zijkant het mini cameraatje eruit trekt en je drukt op de pagina gaat het "flitslampje" branden.
Het leuke vogeltje? dat is een stempeltje van "cats-on-appeltrees"
Hoe je een lampje in je kaart of album kunt verwerken zie je in dit filmpje, het is maar een voorbeeld er zijn vast veel meer filmpjes met een duidelijke uitleg te vinden op you tube.
Ik woon aan een prachtige haven in hartje centrum van Tilburg. Vroeger een industrie haven, tegenwoordig een museumhaven  waar prachtige oude schepen liggen, mooie natuur is en waar je heerlijk kunt wandelen en in normale tijden een terrasje pakken of lekker picknicken aan de waterkant. 
Zeker een bezoekje waard als je eens in Tilburg op bezoek bent. 
De foto heb ik gestanst en de letters er gewoon in laten zitten, het geeft een grappig effect. 
Het is net jeugd!! En als ik zie wat al die dagjesmensen hier aan rommel achterlaten begrijp ik niet waarom de ganzen hier zonodig weg moesten, maar ja, eerlijk, ik ben wel blij dat ik niet meer uitglijd over de ganzenpoep. 
Zien jullie mijn vreselijke handschrift, haha, dat is waarom ik vaak mijn journaling met een malletje schrijf of nog liever type en print. 
Nu maar eens gewoon geschreven. Ik ben benieuwd of jullie er iets van kunnen lezen. 
Dit was de zaterdag voor moederdag, het leek wel een vakantiepark, er was geen plekje meer vrij en ook op het water was het razend druk met bootjes, heel gezellig allemaal maar ik moest toch even achter mijn oren krabben met zoveel drukte tijdens deze Corona-crisis. 
Misschien was zelfs ons wandelingetje niet verantwoord.
Dit is zeker een set die je MOET hebben, zoveel mogelijkheden en ook leuk om kaarten mee te maken. Net weer even iets anders dan een standaard kaart. Ik ben er nog mee bezig dus die laat ik later zien. 
Hopelijk zijn jullie nu net zo enthousiast geworden en heb ik je een beetje kunnen inspireren. 
Ik vond het leuk om te doen,

Lijstje van gebruikte spullen 

Elizabeth craft design camera insert kit (inclusief 3 bindringen)
Planer essentials 21 Note pieces
Paper Moda scrap (Viaggi Vintage)

Uit eigen collectie:

Dome (merk weet ik niet)

Bedankt voor je bezoekje
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super gaaf album heb je gemaakt, Marjolijn!

Chantal zei

Wat een super leuk album is dit geworden.
Groetjes, Chantal S