zondag 18 augustus 2019

Halloween countdown 3

Kijk eens wat een leuke traktatiezakjes dit zijn geworden!
De zakjes heb ik gemaakt met een bigzdie van Tim Holz Sizzix, al een oudje, hij heet "in the bag", duidelijker kan niet toch?
Het papier dat ik daar voor gebruikt heb zat als opvulling in een doos waar mijn bestelling in zat, ik ben dus lekker aan het recyclen ;)
De voorkant van de zakjes heb ik bewerkt met stempelinkt van Stampin'Up!
Voor de patroontjes heb ik de shifterstencils gebruikt, wat is dat leuk om te doen, ik moet nog wel een beetje oefenen om ze heel netjes te krijgen maar dat gaat wel goedkomen. 
Ik heb al besloten dat ik er nog wel een paar wil (hebberd)
Daarna heb ik de zakjes aangekleed met diverse stansjes van verschillende merken.
Sommige had ik al en sommige zijn nieuw, zoals de superleuke huisjes!!
Dat is een Thinlits set van TimHoltz
Ghost Town 664194
De kleine details zijn gemaakt met een stansje, lineaaltje, dat ik vorig jaar kocht met allerlei leuke Halloween figuurtjes, van Marianne Design. 
Op dit zakje heb ik de Thinlits van TimHoltz gebruikt.
HipHaunts 664206 en de uil is van Bosskut en de tak is uit de set Ghost Town.
De vleermuisje skomen uit de "Home sweet Home"set van StampinÜp!
Bij het mummie hoofd heb ik ook nog wat verbandgaas gebruikt.
Hier heb ik ook de Hip Haunts set gebruikt, een ticket gestempeld en de fles is gemaakt met een stansje en transparante sheet dat bewerkt is met alcoholinkt.
Echt afschrikwekkend is het niet allemaal, maar wel leuk!!


Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

3 opmerkingen:

Je@net zei

Al helemaal in Halloweensfeer. Ziet er super weer leuk uit, Marjolijn!

Annerieke zei

Leuk dat je weer aan het bloggen bent Marjolijn. Je hebt ook al weer mooie creaties laten zien, zo mooi gedetailleerd maak jij alles altijd. Super leuk om te bekijken.

Kitty zei

O ja, Halloween gloort weer aan de horizon... Jouw favo feestje geloof ik he? ;) Zeer geslaagd deze zakjes.