maandag 26 augustus 2019

Meer Halloween!!!

Eerst weer een kaart die ik gemaakt heb voor Halloween.
Dit keer heb ik een bigz die van sizzix gebruikt, apothecary bottles, zijn ze niet leuk? 
Wel een werkje hoor, maar heerlijk dat gepruts. 
Verder is de kaart aangekleed met bloemen en paddenstoeltjes, het bezempje is een restantje van een lolly die ik ooit had voor Halloween.
Wat spinnenrag en vleermuizen, die doen het ook altijd goed.
De flesjes zijn bewerkt met stempelinkt van Stampin'Up! en daarna bewerkt met clear embossingpoeder.
De stopjes zijn uit kurk gestanst.
Met stempels van Graphic 45 heb ik de etiketten gemaakt.
Hier heb ik de stempel zelfs in de hete embossingpoeder gestempeld.
Dat was wel een rubber stempel, met een clearstempel zou ik het niet durven. 
Dit is een shakercard, of eigenlijk een tagje.
Ik had bij Ali iets besteld wat niet helemaal goed was en als compensatie kreeg ik deze leuke spinnenweb tag. Meteen mee aan de slag gegaan.
Op de tag heb ik deze vampier verwerkt, hij komt uit de Hip Haunts thinlits set van Tim Holtz, wat een gepruts maar oh zo leuk om te maken. 
Dat tagje ga ik nog wel vaker gebruiken!!
Ik heb geprobeerd om nog een filmpje te plaatsen maar helaas het lukt ineens niet, misschien moet ik het eerst op Instagram zetten? Ik ben niet zo technisch aangelegd maar wie weet ik probeer altijd maar en soms lukt het gewoon. 
Het komt er misschien dus nog bij.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Annerieke zei

Wat heb je weer geweldig leuke creaties gemaakt Marjolijn! Ja, jij bent echt van de details en prutsen hè, hihi, zo knap vind ik dat. Het zijn dan ook echte kunstwerkjes hoor. Bewaar je trouwens de dingen van voorgaande jaren? Dan heb je nu inmiddels al veel denk ik?