Guus is vertrokken, zoals ieder jaar is hij ineens niet meer te vinden.
Meestal laat hij netjes zijn kerstkostuum achter maar zelfs dat is weg, en Gijsje is ook vertrokken, Zelfs wormpje zie ik niet meer.
Ach, waarschijnlijk komen ze volgend jaar weer gewoon terug.
Ik heb er wel vertrouwen in.
Ondertussen ben ik begonnen met Art journaling. Ik had het al eens vaker gedaan maar nu ben ik toch wel van plan om er lekker in te gaan spelen, van tekenen tot borduren tot leuke paginaatjes maken met alle Dies die ik heb.
Deze kerstpagina kreeg links een opening waar een tag in verborgen zit.
Daar kan ik een kort verslagje van onze kerst dit jaar op maken.
Op de rechterpagina maakte ik een kerstboompje van papier uit een dummy, de randjes heb ik geïnkt met distress ink.
In het raampje is een boompje geborduurd, daarvoor gebruikte ik een patroontje van
Søstrene Grene
De achtergrond heb ik gemaakt met een woordenboek tekst stempel van Stampin'Up!
De achtergrond heb ik gemaakt met een woordenboek tekst stempel van Stampin'Up!
Verder nog wat aankleding met takjes en stempels en links boven in de hoek heb ik een stukje geplakt met de sneeuwster. Het is cream pasta dat flexibel blijft als je het in een mould giet.
Aan de zijkant van het boompje waar de pagina wat dikker is door de vele laagjes heb ik een lintje geplakt.
Verder ben ik al druk met het opruimen van mijn hobbykamer, een steeds terugkomende activiteit.
Alle kerstspullen zijn in ieder geval op mijn hobbykamer alweer opgeruimd. Ook wel weer lekker rustig.
Nog een paar dagen en dat is het oud&nieuw, ik zie er vreselijk tegenop want hier recht voor de deur in de haven heeft de gemeente bedacht om 2 vuurwerkshows te geven. Er mag geen eigen vuurwerk meer afgestoken worden in Tilburg en er zijn dus op 2 plekken en omliggende gemeentes shows. Met uiteraard daaromheen een hoop zgn. muziek snoeihard en mijn ervaring is dat met activiteiten hier de bezoekers vinden dat ze hun fietsen bij ons voor de deur neer mogen zetten.
En dat dus om 7 uur en om 12 uur 's nachts. En vanaf nu ieder jaar opnieuw.
Aan de bewoners is uiteraard niets gevraagd.
Maar goed, ik kan er niets aan veranderen dus zal het moeten ondergaan.
Weggaan is geen optie want in de nacht op pad met oud&nieuw is ook niets voor mij.
En waar ga je dan naartoe???
De kinderen hebben voortaan hun eigen plekjes om het te vieren met vrienden.
En wat wel leuk is, ik zie weer een nieuwe volger op mijn blog, schijnbaar werkt het dus weer!!!
Welkom Suzanne!
Leuk dat je hier met regelmaat een kijkje komt nemen.
Ook de anderen bedankt voor jullie bezoekjes natuurlijk. Misschien ga ik binnenkort eens iets verloten onder al mijn volgers want dat zijn er nu bijna 250!!
Nog 2 te gaan want ik volg mezelf ook maar dat tel ik natuurlijk niet mee, haha.
Als het zover is laat ik het weten in een berichtje.
Voor nu nog een fijne avond,
liefs,
Marjolijn.

















































