zondag 2 april 2023

Make today count. (Art-journal)

Eindelijk heb ik de nieuwe Art-journal collectie kunnen bemachtigen en wat is hij leuk!!!
Ook erg leuk om mee te werken in de planner(s) wat ik zeker ga doen.
Voor de 1e pagina's he ik echter uitsluitend spulletjes uit de nieuwe collectie gebruikt.
Het envelopje vind ik zo schattig, het zit los op de pagina dus je kunt het er uit halen. Met de cardholder van de Flip-Flop card heb ik een opening in de pagina gesneden zodat het envelopje op zijn plek blijft zitten. 
Op de pen heb ik met de Mask-techniek eerst de tekst "my story" gestempeld en daarna pas de vulpen.
Het envelopje kreeg een klittenband stickertje als sluiting.  
Rechts een pocket gemaakt met 2 cards er in.
Alles is bewerkt met distressinkt Frayed burlap en kreeg een randje goud met Gilding wax. 
Verder alleen een stukje jute op de pagina's gebruikt.
Het slotje heb ik eerst een bruin kleurtje gegeven met early espresso van Stampin'Up! 
Dat is een heel mooie echt donkere bruine kleur. 
Daarna heb ik het slotje met een 3d embossingmal van Tim Holtz bewerkt.
Na het embossen kreeg het met versamark en clear embossingpoeder wat laagjes. 
Zo heb ik ook het sleuteltje bewerkt, dat is nu net een echt sleuteltje.😍
Ook de 2 kleine "schroefjes" heb ik zo gemaakt. 
Het zijn rondjes uit de reinforcments die ik met de 3d embossingmal heb bewerkt. een heel gepruts maar dan heb je ook wat. Ik dacht dat ik nog van deze brads had maar kon ze niet vinden dus een oplossing bedacht. 

Nu ga ik weer verder met de planner!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

6 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

o wow superleuk en MOOI!!
Ik heb een deel van deze serie aangeschaft, andere deel komt ook nog hoop ik. ik vind ze superleuk en idd ook goed te combineren met de andere series.
gr Alma

Scrappiness zei

Oh prachtig Marjolijn en ja, het sleuteltje is inderdaad net echt!

Anoniem zei

Hij is leuk hè!!!

Anoniem zei

Super mooi lieverd ❤️ wat een gave collectie!

Els zei

Mooie pagina's Marjolijn en je kan zien met hoeveel plezier je deze hebt gemaakt. Heel leuk met dat jute erbij.
Groetjes, Els

Kitty zei

't Is weer een mooitje! Dat slotje/sleuteltje en de schroefjes lijken idd net echt, chapeau!