vrijdag 28 april 2023

week 15&16 2023 sidekick

Het past net maar het is dus gelukt en met een héél klein beetje mazzel kan ik week 17 er ook nog in krijgen dan zitten er dus 4 volledige maanden in mijn sidekickplanner! 
Ik heb deze keer ook wat dingen uit de nieuwste Art-journal collectie gebruikt, de pocket waar het weekoverzicht in zit en wat stempels.
Op de achterkant weer de journaling, die moet ik hier nog schrijven.
Dat leuke pennetje is ook uit de Art-journal collectie.
En dan week 16, hier komen al wat dingen uit de nieuwe collectie van Esther tevoorschijn. De filefolder pagina bijvoorbeeld, nu dus ook voor de sidekick en daar word ik heel blij van want daar kan echt veel in!!! Het was mijn bedoeling om de achterkant te gebruiken maar mijn papier was wit aan de achterkant en toen had ik de keuze om of het papier te bewerken, of de pagina op zijn kop te gebruiken en dat laatste heb ik dus gedaan. En ik vind het resultaat verrassend leuk, zo zie je ook nog dat mooie randje langs de inkepingen. 
Ik moest de pagina wel uit de planner halen om hem goed te kunnen fotograferen want jij barst echt uit zijn voegen. 
Op de onderkant heb ik het superleuke flapkaartje gebruikt, dat heb ik als een pocketje er op geplakt en daar kunnen weer 2 tagjes achter. 
Ik ben de afgelopen weken zo bezig geweest met fröbelen dat ik vergeten ben om foto's te maken van het "dagelijkse" leven, zelfs met Pasen ben ik vergeten om foto's te maken. 
Heel jammer want we waren bij Eva en die had zo goed gezorgd en allerlei lekkers gemaakt en het zag er ook prachtig uit. We zijn meteen aangevallen zeg maar, na de vastentijd was het heerlijk weer al die extra's. 

Voor de komende maanden heb ik iets anders bedacht, wel in mijn sidekick maar niet meer wekelijks een overzicht. 
Daar moeten jullie nog even op wachten maar het is al bijna Mei dus lang zal het niet duren. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

4 opmerkingen:

Els zei

Je hebt prachtige pagina's gemaakt voor in de sidekick. Heel leuk is de filefolder en dat envelopje met my story is ook zo leuk hierbij.
Er is weer veel te bewonderen Marjolijn.
Groetjes, Els

alma.heijenk@gmail.com zei

wat heb je dit weer mooi gemaakt. ik ga ook gauw weer verder met de mijne en de niuewe spulletjes uit de verpakking halen...
gr Alma

Kitty zei

Er is over elke dag altijd wel iets te vertellen zeg ik altijd en ja, dan komt zo'n planner wel vol natuurlijk, hahaha. Ik vind het een prestatie dat je vier maanden in een planner hebt gekregen. Je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt!

Jolanda zei

Wat een mooie pagina's zijn dit weer voor je planner. En wat een goeie ideeen kunnen er per ongeluk ontstaan. Geeft weer een heel ander gezicht, de vakjes ondersteboven.