zaterdag 1 april 2023

Journal together 2023 April "Easter"

1 April, een dag om elkaar in de maling te nemen maar ook een nieuwe maand en dat betekent een nieuw blad in mijn verjaardagskalender.
Het Thema voor de Journal together challenge bij E.C.D. deze maand is "Easter".
Het is natuurlijk niet ieder jaar in April Pasen maar wel heel vaak dus daarom dacht ik, laat ik dat dan maar ook gewoon combineren. 
Het begon met de bloemetjes, ik wilde graag kleine bloemetjes maken en die op een krans verwerken, dacht aan een leuke kaart. Toen dacht ik, voorjaar, Pasen! Paashaas, hoe leuk zou het zijn om in het midden een Paashaas te verwerken, wel vintage natuurlijk. (Plaatje gezocht op Free print Easter bunny) En toen werd het zo leuk dat ik dacht, maar dát ga ik niet naar iemand opsturen, veel te leuk, hihi. 
Die houd ik lekker voor mezelf! En zo werd het dus mijn kalenderblad.
Egoïstisch?, soms, een beetje, nu dus. 
Hihi, en nu het idee er is kan ik altijd nog een mooie kaart maken met hetzelfde idee. 
De schattige bloemetjes heb ik gemaakt met Florals 3 en 5, ik heb de kleinste bloemetjes gebruikt en een takje. Ze zijn gekleurd met distress oxide inkt.
Ik heb de grootste cirkel gebruikt uit de Entwined Circles van ECD 1254
Misschien vind je die nog ergens. 
Het kalenderblad is bewerkt met een stencil uit Planneer stencils 1
Mijn kalender heeft allerlei kleuren en verschillende thema's, een ratjetoe dus zou je zeggen maar door het gebruik van de tabs aan de zijkant en de grote cijfers en Maandoverzichten wordt het toch één geheel en komt alles weer bij elkaar. 
Ik zeg het niet snel maar over deze pagina ben ik zelf erg tevreden, ik word er vrolijk van. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs
Marjolijn. 

5 opmerkingen:

Kitty zei

Oooohhh, wat prachtig weer! Hopelijk blijven de bloemetjes een beetje mooi in je planner.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gezellige pagina om naar te kijken Marjolijn. Een lief plaatje en heel fleurig met die kleine zelfgemaakte bloemetjes. Groot gelijk om voor jezelf te houden.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

wat ziet dit er prachtig uit!! heel mooi.
gr Alma

Scrappiness zei

Superleuk ondanks het geel maar dat mag met Pasen :P
Ik vind het leuk dat je het kaartje aan de onderkant er uit moet halen. Blijft het wel goed zitten? groetjes, Jo

Els zei

Dit zijn hele mooie pagina's voor april. Groot gelijk om dit moois voor jezelf te houden.
Groetjes, Els