zondag 9 april 2023

week 13 2023 sidekick

Ik had een beetje moeite om er in te komen voor deze week.
Ben weer met zoveel dingen tegelijk bezig, dan raak ik een beetje overprikkeld zeg maar en dan,.....blokkeer ik.
Maar gelukkig was daar Esther met haar live en toen had ik ineens weer inspiratie. 
En zo is dit dus de laatste pagina van het 1e kwartaal van 2023 in mijn sidekick planner. 
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik het vol zou houden in de sidekick, ik vond het best een uitdaging, de pagina's zijn best klein.
Inmiddels heb ik geleerd hoe je daar best goed mee kunt werken.
Ik heb voor iedere week een weekoverzicht gemaakt met korte aantekeningen van de belangrijkste dingen die week. Verder heb ik veel gewerkt met pockets, achter dat weekoverzicht is makkelijk ruimte te creëren om foto's of een journal te verbergen.  
Daarbij een pagina om de foto's in of op te verwerken.
Ik gebruikte voor iedere maand een bepaalde kleur als achtergrond, dezelfde weeknummers en gaf alles een zwart randje met distress inkt. Zo werd het toch een geheel in plaats van allemaal losse pagina's.

Nu wordt het een uitdaging om het hele jaar in sidekick planners te verwerken. 
Ik ga het in ieder geval proberen. 
Esther gebruikte afgelopen week de Wave pocket pagina en die had ik nog niet gebruikt in de afgelopen maanden dus die is het geworden. 
Hij is ook zo leuk! En meteen lekker veel ruimte voor foto's e.d. 

Met een beetje geluk kan er nog een 4e maand in de planner., of nog 3 weken!
Misschien kan ik sommige weken op 1 pagina verwerken in plaats van een dubbele.  
Dat ga ik wel proberen, als het lukt om 16 weken in een planner te verwerken heb ik 4 planners voor een jaar. 
1 dus voor mijn DDBD.

Nu duik ik de keuken in, mijn scones voor de brunch morgen afmaken!
Nu al zin in. We gaan gezellig naar Eva dus zelf hoef ik niet veel te doen. 
Dat is ook wel eens lekker.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

1 opmerking:

Els zei

Een hele mooie pagina en heel mooi
met deze wave pocket en de labeltjes.
Groetjes, Els