woensdag 5 april 2023

Happy Easter

Ik ben zomaar wat Paaskaartjes aan het maken voor wat mensen.
Gewoon omdat het zo leuk is.
Deze keer niets van E.C.D. maar allemaal spulletjes van Sizzix en Tim Holtz gebruikt.
Dit is een heel klein tagje 6x9 cm. Oh ja, het Tagje is wel van E.C.D. (oeps!)
Ik heb diverse paas setjes gecombineerd om dit grappige tagje te maken. 
Alles kreeg een laagje "frayed burlap" distressinkt. 
Het zakje maakte ik met een setje van Tim "collector 665926"
Het papier heb ik echt jaren geleden gekocht en nooit gebruikt. Ik vond/vind de vlinders zo prachtig. Weer zo'n dingetje, oh zonde om in te knippen maar nu ging het er aan. 
Ik heb nog meer dan genoeg over hoor. 

Deze kan op de post, ik doe er nog wat hazen in, ook van Tim Holtz. 
De andere kaartjes/tags moet ik nog afmaken.

Ik kreeg afgelopen week ook wat nieuwe collecties binnen, wat zijn ze weer leuk! En mooi, vandaag naar buiten maar hihi, het gaat weer regenen. 
🙈🙈🙈

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke tag Marjolijn, schattig zijn de stansen die je gebruikt hebt en de kleurtjes passen mooi bij het envelopje. Inderdaad mooi dessin-papier is dat en de kleurtjes komen leuk terug in de tag. Hier schijnt het ☀️ nog volop, heerlijk!
Fijne Paasdagen vast.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Ik heb juist het tegenovergestelde, nieuw en mooi papier wil ik altijd gelijk iets mee maken en zet er graag een schaar in, hihi Wat heb je mooie kleurrijke paas label en zakje gemaakt. Ook gaaf stansen van Sizzix en Tim en het is een prachtig setje zo! Veel plezier van de nieuwe ECD collectie ☺
Groetjes Gerie

Els zei

Jij hebt prachtige Tag en zakje gemaakt met dit mooie designpapier.
Laatst had ik nieuw designpapier met tulpen en lelietjes van dalen
gekocht 30 x 30 cm en ik vond het jammer om de schaar er in te zetten, maar uiteindelijk toch maar gedaan. De andere vellen wacht ik nog even mee om er een schaar in te zetten.
Groetjes, Els

Kitty zei

Hahahaha,"Het gaat weer regenen", *proest*! Superleuk tagje en envelopje. Ik herken dat wel, dat je het zonde vindt om in het papier te knippen. Dit is ook prachtig papier zeg, en die dragonfly... Je ziet maar weinig met libellen, stempels ook niet, daar ben ik wel eens naar op zoek geweest. Wees er maar zuinig op ;)