woensdag 26 april 2023

Shaker cards (Blog E.C.D.)


Hallo allemaal,

Wat is de nieuwe collectie van Esther weer superleuk geworden, echt een feestje om mee te werken.
Deze keer wil ik jullie graag 2 shakerkaartjes laten zien. 
In de nieuwe set van Ester zit een superleuk garenkaartje, dat heb ik als basis gebruikt.

Het papier is uit mijn eigen collectie.
Wel heb ik hier en daar wat stempels gebruikt om het nog wat extra detail te geven.
Is ze niet schattig, dat leuke meisje dat hier zit te knutselen. het doet mij zo aan mijn eigen dochters denken. 
Mooie herinneringen aan toen ze nog klein waren. 
Voor het 2e kaartje gebruikte ik ook een lampje uit de laatste Art-journal collectie, zo leuk is die ook!
Stans 2 garenkaartjes uit designpapier naar keuze en reïnforcements, ik gebruikte de diverse rondjes maar je kunt natuurlijk gebruiken wat je leuk vindt.
In een kaartje maak je een opening met het rechthoekige stansje uit de set. 
Op zwart cardstock plakte ik repen dubbelzijdige foamtape en daar heb ik nogmaals een garenkaartje uit gestanst met in het midden ook een opening net zoals bij het kaartje van designpapier.
Daar plak je een stukje acetaat op, ik gebruikte gewoon het plastic van de verpakking, dat werkt prima.
In de shaker doe je wat leuk schudmateriaal naar keuze. Het kaartje met het gat er in plak je over de acetaat, Het andere kaartje aan de achterkant. Als je op de binnenkant ook wilt stempelen, zoals bij kaartje 2 doe je dat voor je het er op plakt. 
Kleedt je kaartje aan met wat leuke details zoals een takje of een extra stempeltje. 
Doe een touwtje door het gaatje en klaar is je tag of kaartje.
Leuk bij een cadeautje of gewoon om zomaar te vesturen.
Ook erg leuk in je eigen planner natuurlijk. 😋

Dit was het weer, 
tot de volgende keer,
Liefs,
Marjolijn.

Gebruikte producten

Papier uit eigen voorraad
foamtape
Shakermateriaal
Zwart cardstock
witte embossingpoeder

E.C.D. producten

P.E.sidekick 12 scallop insert
P.E.sidekick Filefolderpage 2030
P.E.sidekick Yarncard with siccors 2028
P.E. 57 heartlover
CS 291 let's stick together
CS 294 journal Phrases 1
CS301 craft studio 01
CS302 craft studio 02
reïnforcements diverse
Dubbelzijdige tape

11 opmerkingen:

Je@net zei

Super gave shakers, Marjolijn!

Anita zei

Wat een leuke kaartjes Marjolijn!
Leuke set hoor.

alma.heijenk@gmail.com zei

tjonge wat een superleuk idee om er een schudkaartje van te maken.
ik vind deze release zo leuk. heb m ook besteld.
fijne dag vandaag,
Alma

Els zei

Wat een super leuke kaartjes heb je met deze stans gemaakt en leuk dat schud gedeelte en leuk gestempeld. Wat super gaaf de reinforcement op elkaar geplakt geeft weer een heel mooi resultaat.
Groetjes, Els

Scraptastisch zei

Schud garen kaartjes...super leuk en hele mooie vintage sfeer! Dat knutselende meisje kan mijn kleindochter zijn van bijna 7 jaar en heel erg van knutselen houdt en steeds meer ontdekt bij mij in mijn woman's cave hihi
Nu nog even naar je planner pagina's kijken,
xx Gerie

Anoniem zei

Ik ben sinds kort met mijn oudste dochter samen kleding aan het maken. Deze collectie kwam voor mij ook echt als een verrassing. Veel plezier ermee.

Anoniem zei

Dankjewel Jeanet

Marjolijn van Elsberg zei

Ohh dat is zo leuk, knutselen kindjes! Wat een gezelligheid

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Els

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Anita

Jolanda zei

Prachtig! En dankjewel voor de uitleg