zondag 23 april 2023

week 14 2023 sidekick

Ik bedenk me ineens dat ik week 14 nog niet heb laten zien hier.
Geen spectaculaire dingen gebeurd alhoewel het altijd super is om weer lammetjes in de wei te zien. 
rechts weer een flap gemaakt.
Daar kan straks week 15 in want het wordt een beetje krap in mijn planner.
En op de achterkant van het weekoverzicht ruimte voor journaling. 
Een vriendin van mij komt momenteel regelmatig scrappen. Ze maakt een album met foto's van haar afgelopen jaar overleden man. 
Samen maken we er iets moois van, Zij heeft nog nooit gescrapt of een album gemaakt maar het gaat fantastisch!!!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

3 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

heel mooi Marjolijn,
wat fijn dat je vriendin dit album kan maken. zoveel herinneringen, zal niet altijd makkelijk zijn denk ik.
gr Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja lief hoor die lammetjes, ik heb er ook al verschillende gezien. Wat een mooi project waar je vriendin samen met jou aan werkt Marjolijn, zal ook wel emotioneel zijn. Fijn om het samen te kunnen doen.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Dit is weer een prachtige pagina en hopelijk past week 15 er ook goed in.
Fijn dat je vriendin met jou een planner maakt met foto's, maar lijkt mij wel een heel moeilijk voor voor haar.
Groetjes, Els