dinsdag 25 april 2023

Sewing album....


Wat is het weer een geweldige collectie van Esther, mocht je al geen naaimachine hebben dan zou je er bijna een kopen om vervolgens leuk pagina's te maken van je naaiwerk.
Als je goed kijkt zie je dat het een soort doorkijkje heeft, zodat je nog net de pagina er achter kunt zien, net als bij een oud prentenboek. 
Links de achterkant van de pagina met de Dome .
Rechts met het prachtige papier uit het  nieuwe book 6 een pagina gemaakt waar ik met de Yarncard een gat in gemaakt heb. 
Aan de andere kant zit de toolbox verwerkt maar door het gat zie je die dus ook aan de voorkant.
Rechts heb ik de Filefolder page gebruikt, zo leuk dat die er nou ook is voor de sidekick!
Daar kan heel veel in. 😁
Op de achterkant van de Yarncards heb ik foto's verwerkt van een broek die Eva en ik momenteel samen aan het maken zijn.
Op de achterkant van deze pagina heb ik een collage gemaakt met papier uit oude tijdschriften met patronen zoals de Burda en Knip.
Helaas heb ik vergeten om daar een foto van te maken en alles ligt bij Esther dus dat komt later wel. 
Deze pagina met de schaartjes is zo leuk, vooral ook omdat je er Dies van losse schaartjes bij krijgt die je zowel op de voor als op de achterkant er tegenaan kunt plakken. 
In deze pagina heb ik een Dome verwerkt met daarin wat spulletjes van mijn moeder en oma, al heel oud dus maar gewoon leuk om te bewaren. 
Om de Dome zit de borduurring uit een eerdere set.
Onderaan zit een flapje, geen idee hoe je dat noemt. Mij deed het denken aan de kaartjes die je wel eens kreeg vroeger bij nieuwe kleding met een reserveknoopje en wat garen er in, vandaar dat ik dat er dus in verwerkt heb maar je kunt er van alles in doen natuurlijk. Ook een lief briefje.
Er zitten ook 2 nieuwe tagjes in de set en dat clipje met het hartje er op is ook zo schattig!
In de nieuwe stempelsets zit dit leuke waslabel. Super cute, ik heb hem op een stukje zoomband gestempeld en dar onder aan de pagina geplakt. 
Voor deze pagina heb ik eerst langs de prachtige dame gesneden en de Die van de Yarncard er onder gelegd voor ik het geheel door de stansmachine heb gehaald, Zo blijft ze mooi in tact. 
Aan de achterkant heb ik de toolbox verwerkt met daarin allerlei spooltje met stof kant en garen er op. 
Het schaartje zit er "los" in en heb ik gemaakt met zilverpapier van Tim Holtz, Daarop heb ik de handvatten nog een keer geplakt en die een laagje embossingpoeder gegeven, het is net een echt schaartje geworden. Met een touwtje zit het vast aan de toolbox. 
Hier zie je nog een detail van hoe het er aan de voorkant uit ziet. 
Ik vond het superleuk om deze pagina's te maken. 
Een leuk begin van een album met alleen foto's zelf gemaakte kleding straks en misschien bewaar ik daar dan de patronen wel in. 

Gebruikte producten

Yarn card with siccors 2028
Toolbox 2029
Filefolder page 2030
The mannequins 2031
CS301 Craftstudio 1
CS302 Craftstudio 2
Reminisence book 6

De nieuwe producten zijn vanaf nu in de hobbywinkels verkrijgbaar, nog niet in de E.C.D. shop daarom staan er geen linkjes in dit bericht. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

7 opmerkingen:

anita01 zei

Och ik zit zo te genieten bij jou heerlijke pagina's zo gaaf... dat doorkijkje en dan de vintage spulletjes...enig... Uiteraard heb ik ook oma's naaibox nog met al dat leuks maar tja dat is thuis , hi,hi,... lieve groetjes van Aniet xxx

Anoniem zei

oh wow wat mooi... ik heb de nieuwe release nog niet gezien als dan nu net hier bij jou.
En ik word er hebberig van... naaide vroeger zelf ook bijna alle kleding.
gauw eens kijken naar de nieuwe release.
gr Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie pagina's Marjolijn. Ik zit te smullen met de ogen en door je beschrijving zie ik alle details. Zo gaaf dat doorkijkje en die dome gevuld met oude naaispulletjes. Die schaartjes zijn heel gaaf in het zilver en die met de zwarte handvaten is net echt. Inderdaad hele gave stansen en leuk gecombineerd met de stempels.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Je hebt prachtige pagina's gemaakt met al deze nieuwe spulletjes en wat leuk hoe je de oude spulletjes van je mams hebt gebruikt. Heel mooi Marjolijn!!
Groetjes, Els

Je@net zei

Wauw...dat ziet er echt zo super gaaf uit!

Anita zei

Wat een leuke pagina's weer om naar te kijken.
Ik heb ook zin om aan de slag te gaan met de nieuwe set.
Leuk dat jullie samen een broek aan het maken zijn!
Ik haal gelijk wat inspiratie uit jouw pagina's Marjolijn.
Bedankt voor het delen!
groetjes Anita

Scraptastisch zei

Wat gaaf is deze set!!! Wat veel te zien op je pagina's en enorm leuk de oude spulletjes van je mam en oma erin te verwerken! Hier kon je, je creativiteit wel in kwijt Marjolein en werd je vast blij van om dit te maken!
xx Gerie