zaterdag 29 april 2023

ATC 01

Ooit, lang geleden maakte ik ATC cards, we hebben heel wat geruild onderling, wat was dat leuk.
Helaas heb ik in een bui van opruimwoede waarschijnlijk ook mijn map met alle ATC cards weggedaan, ik kan hem in ieder geval nergens meer vinden zoals heel veel spullen. 
Wat mij er toe brengt dat ik dus nooit meer iets weg doe, hihi. 
Maar wat let mij om opnieuw te beginnen. 
Els maakte afgelopen week hele leuke ATC cards in haar live en toen dacht ik, dat ga ik ook weer doe. Leuk in de planners, gewoon voor jezelf, als journal card, of misschien wel weer ooit om te ruilen.
Ze zijn zo leuk die kleine kaartjes en als je even geen inspiratie hebt, of maar een half uurtje om iets te doen is dit iets om te maken met altijd een leuk resultaat.
Weet je de maat nog?
2,5"x 3,5!
En verder mag alles!!!!

Dit was het weer voor vandaag maar eer komt heel veel aan want,.......
Al heb ik niks gepost dat wil niet zeggen dat ik niets heb gedaan.
Het mocht alleen nog niet geshowd worden maar vanaf vandaag, whoopwhoop ga ik weer spammen!

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

3 opmerkingen:

Els zei

Een super leuke ATC heb je gemaakt Marjolijn en inderdaad zijn ze ook leuk om in de planner te doen.
Ik kijk alweer uit naar je volgende post, al zal ik de komende tijd minder aanwezig zijn.
Groetjes, Els

Jolanda zei

Wat een mooie ATC! Zou het ook wel weer een keer leuk vinden zo'n swap. Ik heb mijn map nog, maar denk dat ik die een keer ga uitzoeken en alleen mijn eigen kaartjes en de mooiste bewaar.

Kitty zei

Ja dat was leuk he, ATC-tjes maken. Het ruilen vond ik ook leuk, altijd weer een verrassing wat er in die envelop zat. Ik vond alleen de tijdsdruk achter zo'n swap wel eens lastig. Ik heb nog een map vol, maar inmiddels zijn mijn interesses wat verlegd. Maar wat jij zegt is ook wel een idee, om het in een journal te verwerken. Moet ik wel eerst eens een keer een journal maken natuurlijk, hahaha.