woensdag 1 maart 2023

journal together 2023 March "Bright colors"

Maand 3 van de verjaardagskalender.
Het thema voor "journaling together" deze maand is "Bright Colors"
Naast het roze/rood van Januari heb ik gekozen voor een licht groene kleur in combinatie met wat rode tinten.
Deze mooie dame vond ik er wel leuk bij, met het voorjaarszonnetje in het vooruitzicht en het thema van deze maand past dat prima. 
Op het achtergrond papier heb ik gewerkt met een stencil en donkergroene distress inkt, door het vellum kun je dat goed zien.
En het vellum, dat heb ik bewerkt met een stencil en ge-embost, de stencil heb ik er weer opgelegd en het hoge gedeelte bewerkt met oxide inkt. Het is lastig te zien maar geeft een heel mooi effect.
Embossen deed ik met de bigshot
volgorde:
snijplaat
stencil
vellum 
rubber embossingmat
embossingplaat
Dit is het resultaat nog zonder inkt.
volgens mij heb ik per ongeluk de achterkant gefotografeerd maar het is echt prachtig.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn



3 opmerkingen:

Je@net zei

Mooi geworden, Marjolijn!

Scraptastisch zei

Ja hoor met Maart begonnen in de planner en wat heb je mooie kleuren gebruikt en ik zie je folder prima hoor, heel mooi effect! Mooie dame op de voorgrond en gaaf die stikrandjes!
Je kaartjes hiervoor zijn ook heel gaaf!!!
Jij hebt ook nasleep van corona wat super vervelend Marjolein! Dan mag je zeker blij zijn met een leuke hobby wat de tijd verdrijft! Fijne dag verder,
xx Gerie

Els zei

Je hebt weer een super mooie pagina gemaakt voor deze maand.
Mooi is dat Vellum.
Groetjes, Els