dinsdag 7 maart 2023

week 09 sidekick 2023

Week 9 is alweer voorbij!!!
Ik ben al aan het uitkijken naar een Paas-tak! Dat begint voor mij inmiddels net zo'n traditie te worden als de kerstboom. Zo leuk met allemaal leuke dingetjes er in! 
Helaas heb ik er nog geen gevonden maar dat komt nog wel.
Afgelopen week had ik heel veel afspraken staan en zelfs nog spontane uitjes. Zo leuk. 
Ik had het zelfs zo druk dat ik niet aan mijn dagelijkse "Vastentijd" albumpje heb gewerkt maar daar heb ik een oplossing voor gevonden en dat hoop ik morgen te laten zien. 
Voor nu mijn week 09
Met een oud collega/vriendin ben ik spontaan naar de Knotsgekke kaartenbeurs geweest.
Zij wil een album gaan maken en ik ga haar daar bij helpen.
Het was een gezellig dagje. 
De beurs is wel compleet anders dan voor Corona tijden, ik zie helemaal geen grote winkels meer en geen stands van Cricut of Silhouette, Canon Selphy maar ondanks dat was het een gezellige beurs, waren wij een gezellig dagje weg en we zijn geslaagd voor wat we nodig hadden.
Een heerlijke cappuccino gedronken van een leuke Barista bar met een superleuke foodtruck, daar kom ik dus nog op terug!
Met een van de Art-journal sets heb ik een pocket gemaakt in mijn sidekick planner, Hij was een mm te breed maar dat heb ik opgelost door de gaatjes opnieuw te ponsen door de pocket heen en je ziet en merkt er niets van nu. Aan de bovenkant met een pons een inkeping er in gemaakt.
In de pockets passen de tags (links) en het weekoverzicht.
Het papier is uit de Mystical Winter set en heb ik bewerkt met "scattered straw" distress inkt, het viel een beetje erg geel uit dus ik heb het maar doorgevoerd in alles om er een geheel van te maken.
Wel een leuke manier om ook je designpapier een eigen touch te geven. 
Ook een van de stencils heb ik gebruikt. 
Al is het vastentijd en probeer ik niet te snoepen of te snacken, koekjes bakken kan altijd.
Dat had ik al jaren niet gedaan en deze koekjes waren vroeger Eva's specialiteit en Theo is er gek op!
Nu heb ik het een keer gedaan.
Jeetje wat zijn die dingen zoet!!! Ja, ik heb er stiekem van gesnoept, kon het niet laten.
Voor Theo zijn ze met zijn diabetes ook niet gezond dus ik vrees dat dit de laatste doses is geweest. hihi.
Op de achterkant van het weekoverzicht zit een foto van het Travel notebook dat ik afgelopen week bewerkt heb, daar zal ik nog een aparte post van maken maar hier vast een sneakje dus! 

Nu ga ik snel mijn oplossing van de afgelopen 7 dagen in mijn Art journal uitwerken.
Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn

2 opmerkingen:

Els zei

Het zijn weer hele leuke pagina's Marjolijn.
Groetjes, Els

Els zei

O ja succes met je inhaalslag voor je albumpje.