woensdag 15 maart 2023

week 10 sidekick 2023

Tja en dan is alles klaar, foto's gemaakt en bewerkt en dan denk je, hé er klopt iets niet. Blijkt het week 10 te zijn i.p.v. week 9 . Dat moet ik dus even veranderen maar ach, het is een detail! 
Dat betekent dus ook dat er al weer een 5e deel van het jaar voorbij is, jeetje!!!!!!!
Links heb ik met het weekoverzicht een pocket gemaakt, ik kan het niet laten. Moet toch eens iets anders verzinnen dacht ik dus,....
Aan de rechterkant geen pocket maar envelopjes, ook leuk! 
Veel leuke dingen gedaan afgelopen week, daarna ben ik wel uitgeblust maar ik kan er wel van genieten. 
Het was ook een paar dagen winters koud, het voorjaar dient zich nog niet echt aan en ik heb zelfs handschoenen gedragen wat ik zelden doe. 
In de envelopjes wat privé foto's met journaling. 
hihi, dat maakt het lekker spannend. 

Het papier is uit reminiscence book5, verder diverse sets voor de sidekick gebruikt. 
Nu weer een inhaalslag maken met mijn T.N. want daar loop ik weer mee achter. 

Misschien heb ik toch iets te veel hobby hooi op mijn vork genomen. 
Ach ja, komt vast goed,
Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 
Scraplijn


4 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Blijft altijd leuk pockets die je kunt vullen met van alles en nog wat. Week 10 alweer hè ... de tijd vliegt! Mooie details weer op je pagina Marjolein! Ik weet dat je reacties goed keurt maar ik kreeg in beeld je reactie is niet geplaatst??? vandaar de twijfel, hihi Het was hartstikke koud en winters, nu gelukkig beter weer.
xx Gerie

Els zei

Het zijn weer hele mooie pagina's geworden Marjolijn en inderdaad de tijd vliegt voorbij en zal je de 9 nog moeten veranderen.
Heel leuk om envelopjes met privé foto's hier te doen.
Hier loop ik ook wat achter met verschillende projectjes.
Groetjes, Els

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi hoi,
nog steeds niets gedaan met planner voor dit jaar, heb al wel pagina's gestanst maar daar blijft het nog bij.
je hebt leuke pagina's gemaakt.
gr Alma

Jolanda Goes zei

Wat mooi weer Marjolijn, fantastische foto van de haven. En superleuk idee meerdere vlopjes onder elkaar!