donderdag 23 maart 2023

Koby 1 jaar!

21 Maart werd Koby alweer 1 jaar, wat ben ik gek op die hond, zo'n lieverd is het en een knapperd ook. Altijd blij en zo gezellig als ze hier een dagje komt logeren. Vandaag is ze ook weer bij mij.
Straks lekker wandelen samen, heerlijk!
Ik maakte dit kaartje en uiteraard kreeg ze ook een cadeautje, dat had ze al binnen 5 minuten gesloopt maar ze heeft er lol van gehad. hihi.

Het kaartje heb ik gemaakt met de leuke Die-set van Joset

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

5 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Een mooie vrolijke kaart heb je voor de 1 jarige Koby gemaakt.
Veel wandel plezier samen.

Groetjes, Astrid.

Kitty zei

Gefeliciteerd met je bonushondje :) Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!

Els zei

Een hele leuke kaart voor Koby en ik moest wel lachen datzelfde het cadeautje binnen 5 minuten ophad.
Groetjes, Els

Heidie zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.

Liefs Heidie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een superleuke kaart heb je voor Koby gemaakt en gezellig dat hij af en toe komt "logeren". Altijd gezellig om samen te wandelen, behalve als het zo regent als vandaag. Het komt er met bakken uit terwijl ik zit te bloggen. Jammer dat het cadeautje al zo snel gesloopt was maar hij heeft er lol van gehad hihi.
Lieve groetjes Miranda