donderdag 2 maart 2023

Sending hugs

Soms heeft iemand even een extra schouder en knuffel nodig. 
Helaas gaat het even niet zo goed met mijn lieve vriending. Gisteren ging ik bij haar op bezoek en nam een aardigheidje voor haar mee.
De tag maakte ik met de mooie bloemen van Anita&Joset en na de workshop van Karan waar ik het gisteren over had is het me eindelijk gelukt om een bloem te maken waar ik echt tevreden over ben
Achter de bloem zit een stukje kippengaas, heel fijntjes, ik vond het op een rol bij de action, niet alles hoeft duur te zijn. Het kleine tagje maakte ik van een prijskaartje dat aan een trui van Theo hing, Het is van Sissy boy en ik van het geëmboste klavertje 4 zo mooi dat ik er een tagje van heb gemaakt. heel toepasselijk ook nu want ik gun mijn vriendin alle geluk van de wereld. 
Ik ben blij met het resultaat en zij was blij met het aardigheidje.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 
Scraplijn. 

4 opmerkingen:

Els zei

Geweldig wat een super leuke en lieve tag heb je voor je vriendin gemaakt.
leuk die geëmboste klaver vier.
Groetjes, Els

Ps. soms maak ik wel wat maar kan het dan nog niet posten.
Morgen komt er weer iets op te staan.

Je@net zei

Ziet er gezellig uit zo, Marjolijn!

Heidie zei

Wat een mooi en lief cadeau heb je voor je vriendin gemaakt.

Liefs Heidie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige bloem op je mooie label Marjolijn. Dit zal je vriendin vast goed doen want je kunt wel zien dat je echt aandacht hebt besteed aan iets moois/liefs voor haar.
Lieve groetjes Miranda