vrijdag 10 maart 2023

Thank you!

Woensdag ben ik bij een oud collega gaan eten, we hebben inmiddels met 3 oud-collega's een groepje waar we 1x in de maand mee af spreken om samen te eten. Let wel, dit zijn collega's uit mijn 1e baan. Daar werkte ik van 1975 tot 1986. Dat was zo'n fijne plek  en het was net een grote familie, dat heb ik nooit meer ergens anders zo ervaren. 
Vorig weekend waren we met zijn drieën op bezoek bij ons oude hoofd van de afdeling. inmiddels is zij 89 en nog zo vitaal en fit. Het was een heerlijke middag, we hebben echt genoten, allemaal. Helaas ben ik vergeten om een foto van ons 4tjes te maken maar dat doen we bij een volgende gelegenheid. 
Dit presentje is voor de collega waar ik woensdag ging eten.
Kijk die bloem, die spat er toch van af!!!
Het tagje is gemaakt met de Nested tags van Joset.
Ik heb de binnenkant van de tag overgetekend, uitgeknipt, bewerkt met een stencil en oxideinkt en daarna geëmbost met een 3dfolder van Tim Holtz. 
Ik heb het op een na kleinste tagje gebruikt. 
ongeveer 10 x 6 cm is het dus. 
Ik word hier vrolijk van.

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn

3 opmerkingen:

Je@net zei

Dat ziet er gezellig uit, een super leuk weggevertje heb je zo gemaakt!

Kitty zei

Ik word hier ook vrolijk van hoor :) Leuke tag!

Els zei

Wat ontzettend leuk Marjolijn.
Groetjes, Els